Sakrij filtere
Filteri 0
Poredaj po:
Filteri 0

Ekološki dizajn proizvoda

Osim što vam nudimo sofisticirane sportske proizvode, naši dizajnerski timovi posvećeni su tome da do 2026. godine 100% naših proizvoda bude dizajnirano sa manjim ekološkim utjecajem na okolinu.

U Decathlonu, naše inicijative oko eko-dizajna imaju u cilju smanjiti ekološki utjecaj naših proizvoda.
To postižemo na dva načina:

Koristeći materijale dobivene iz održivijih izvora.

Pamuk iz organskog uzgoja

Organske metode uzgoja pomažu očuvati bioraznolikost i plodnost tla te smanjuju rizik od zagađenja podzemnih voda, koji je povezan s tradicionalnim uzgojem pamuka.

Reciklirani pamuk

Kako bismo stvorili predivo, integriramo reciklirani pamuk iz industrijskog otpada ili tekstila na kraju životnog vijeka, zajedno sa novim pamučnim vlaknima. Ova metoda smanjuje utjecaj uzgajanja novih pamučnih vlakana.

Reciklirani poliester

Reciklirajući plastičnu ambalažu ili tekstilne proizvode za dobivanje poliestera, smanjujemo upotrebu naftnih resursa.

Reciklirana plastika

Upotreba reciklirane plastike nam osigurava kvalitetu i otpornost proizvoda te omogućuje smanjenu upotrebu sirovina dobivenih iz nafte.

Koristeći proizvodne procese koji imaju manji utjecaj na okoliš.

Bojanje manjom količinom vode

Kako bismo smanjili potrošnju vode pri bojanju tkanina, koristimo "dope dyed" proces, pri kojem se pigmenti boje integriraju prilikom izrade prediva.

Bojanje svake druge niti

Bojanje tekstila zahtijeva velike količine vode. Kako bismo smanjili potrošnju, koristimo dvije vrste niti - jednu obojanu, a drugu neobojanu, što nazivamo "bi-ton".

Želite li saznati više o eko-dizajnu u DECATHLONU?

Stranica je dostupna na engleskom jeziku.

Lako pronađite naše eko proizvode!

Kako biste na našim stranicama našli eko-dizajniran proizvod, pronađite oznaku eko-dizajna te informacije u opisu proizvoda.

Većina emisija stakleničkih plinova dolazi od proizvodnje. Nadamo se da ćemo dizajnom koji više poštuje okoliš značajno smanjiti utjecaj na okoliš.

Eko-dizajnirani proizvodi predstavljaju tek dio naše ponude. Obvezali smo se da do 2026. godine taj pristup proširimo na cjelokupnu ponudu.