Motor
Motor stražnjeg kotača od 36 volti, maksimalna snaga 250 W.
Maksimalni okretni moment 35 Nm. To omogućuje procjenu sposobnosti bicikla u svladavanju određenih prepreka (primjerice uspon)
Motor je također povezan sa senzorom ritma koji omogućuje električnu asistenciju na osnovu kretanja pedala.
Kontrola pomoći
Zaslon se nalazi pored lijevog gripa te ne morate pustiti upravljač kako biste odabrali jedan od 3 načina za asistenciju: Economy (15 km/h maks), Normal (22 km/h maks) i Sport (25 km/h maks).
Napunjenost baterije prikazuje se na istom zaslonu pomoću LED pokazivača.
Možete kontrolirati i glavna svjetla.Pomoćno osvjetljenje je neophodno za upravljanje prednjim svjetlima.
Baterija
Vrlo pouzdane litij-ionske ćelije 36 V 8.7 Ah od LG-a/Samsunga, s kapacitetom 313 Wh. Baterija koja se može zaključati (s dva ključa).
Baterija se može odvojiti za punjenje (primjerice u uredu). Pozor: baterija se treba zaključati tijekom vožnje kako bi ostala u kućištu i kako bi se spriječilo slučajno odspajanje.
Težina baterije: 2.24 kg
Snaga
Baterija kapaciteta 313 Wh s minimalnim dometom 20 km (način rada 3 - visoki intenzitet) te najviše do 50 km (način rada 1 - Eko).
Dometi baterije samo su primjer i temelje se na osobi težine 70 kg koja se vozi na relativno ravnoj stazi.
Napomena: Domet baterije može ovisiti o opterećenju (težina korisnika i stvari koje se nose), nagibu (uzbrdica) i vremenskim uvjetima (niske temperature skraćuju trajanje baterije).
Okvir
Čelični okvir u nizozemskom stilu za lakše rukovanje. Čelik učinkovitije apsorbira vibracije i time pruža veću udobnost korisniku.
Težina okvira = 7,2 kg
Crni mat premaz.
Vilica
Čelična vilica koja učinkovitije apsorbira vibracije za bolju udobnost.
Kočenje
Prednje i stražnje TEKTRO V-kočnice sa zamjenjivim paknama kako bi se izbjeglo potpuno rastavljanje i olakšala zamjena kada se kočnice istroše.
Stražnja kočnica ispod okvira za bolju estetiku.
Aluminijske kočione poluge. Zamjenjive pakne kočnica (referenca: 8325106)
Upravljač/lula
Aluminijski upravljač nizozemskog tipa i lula s amortizerom (promjer: 22,2 mm / 1") koja se može pomicati prema gore ili dolje za veću udobnost, ravan položaj leđa.
Gripovi s nastavcima za pričvršćivanje svjetla Vioo Clip za vidljivost s boka.
Sjedalo / cijev sjedala
Aluminijski stup sjedala (promjer 27,2 mm).
Široko sjedalo s pjenastom podlogom za udobniju vožnju. Podesiva obujmica kako biste optimalno podesili položaj sjedala.
Obujmica sjedala na zaključavanje (promjera 31,8 mm) za sprečavanje krađe sjedala i cijevi sjedala.
Vidljivost
Prednje i stražnje svjetlo AXA LED s baterijskim napajanjem za koje kontrolni zaslon mora biti uključen. Prednje svjetlo ugrađeno u okvir i pozadinsko svjetlo ugrađeno u stražnji blatobran kako se ne bi oštetilo. Svjetla od 20 luksa.
Može se vidjeti s udaljenosti od 150 m straga i 30 m sprijeda.
Stražnji katadiopter ugrađen u nosač tereta.
Pogon / pedale
Jednostruki lančanik s 42 zuba, aluminijske poluge od 170 mm i Shimano TZ500-6 6-brzinski kranz (14x28 zuba) za lakšu vožnju u gradovima i povremenim padinama kao što su mostovi.
Razvoj prijenosa: od 3,21 m do 6,42 m
Stražnji mjenjač B'Twin tvrtke Microshift.
KMC Z7 RB lanac sa 114 karika otporan na hrđu
Pedale od smole za uštedu težine u usporedbi s aluminijskim.
Kotači
Prednje i stražnje gume 28" (700) s dvostrukim stijenkama ojačanima aluminijem, 36 žbica.
Zašto smo odabrali ovu veličinu kotača? Kako bi korisnici uživali u udobnom iskustvu i kvaliteti vožnje. Prednji i stražnji kotači pričvršćeni su vijcima radi sprečavanja krađe.
Promjer osovine stražnjeg kotača: 12 mm
Promjer osovine prednjeg kotača: 9 mm.
Gume:
Gume 700 x 42 niskog tlaka osiguravaju udobnost tijekom vožnje. Gum Wall 30 TPI gume sa zaštitom od bušenja od 1 mm i reflektirajućim trakama.
Schrader ventili olakšavaju napuhavanje guma (i na benzinskim postajama). Idealan je tlak između 3,5 i 4 bara. Time se optimizira trajanje baterije i sprečavaju se puknuća.
Oprema
Stražnji nosač tereta, prednje i stražnje svjetlo s baterijskim pogonom, prednji i stražnji blatobran, nogar, lancobran.
Nogar
Nogar je vijkom pričvršćen na okvir i posebno je odabran za podupiranje težine električnog bicikla i veću stabilnost kad je bicikl parkiran.
Nije namijenjen za težinu dječje sjedalice i djeteta.
KOMPATIBILNI DODACI
Nosač može podnijeti do 27 kg, uz montiranu dječju sjedalicu ili torbu ELOPS.
Okvir je opremljen vijcima za montažu: na cijevi sjedala, za preklopni lokot, te na stražnjem trokutu za lokot Ringlock, kojim se sprečava okretanje stražnjeg kotača kad je bicikl parkiran.
Upravljač je kompatibilan s košarom 500 12 l.
Bicikl nije ispitan i odobren za upotrebu s prikolicom.
Kako funkcionira električni bicikl?
E-bicikli pomažu pri okretanju pedala kako bi vas održavali hladnim tijekom vožnje i smanjili umor.No, kako bi motor omogućio ovu potporu, i dalje trebate okretati pedale.
Motor pokreće bicikl do brzine 25 km/h i zaustavlja pogon kad prestanete okretati pedale.
Ako ne želite koristiti električni pogon, možete ga isključiti u bilo kojem trenutku i voziti se kao na normalnom biciklu.
Vaš električni bicikl ispitan je na vožnju po kiši.
Koja je odgovarajuća veličina?
Okvir dostupan samo u niskoj izvedbi. Jedna veličina za sve između 1,60m i 1,90m.
Težina bicikla
25,9 kg (uključujući pedale i bateriju)
NAJVEĆA TEŽINA:
Ovaj električni bicikl odobren je u skladu s normom EN 15194 za najveću dopuštenu težinu od 125 kg (bicikl + korisnik + oprema).
Kako puniti električni bicikl
Odvojiva baterija, koja se može zaključati, može se puniti kad se nalazi na biciklu ili odvojena.
Punjač je uključen u kupnju bicikla.
Potrebno je 5 sati da se do kraja napuni u potpunosti ispražnjena baterija.
Održavanje / pohrana
Litij-ionska baterija treba se u pravilu redovito puniti, prije nego što se u potpunosti isprazni.
Ako ne koristite bateriju dulje vrijeme, spremite je u načinu rada dubokog mirovanja napunjenu 80%. U suprotnome je punite svaka tri mjeseca.
Za najbolje održavanje, spremajte bateriju na toplo i suho mjesto (25 °C).
Transport / recikliranje baterije
U Francuskoj se stare baterije mogu dostaviti u servis Decathlonove trgovine kako bi je odobreno tijelo moglo reciklirati. Procedura i pružatelj recikliranja razlikuju se od zemlje do zemlje.
Litij-ionske baterije podliježu posebnim propisima transporta (čamci, avioni). Od naših biciklističkih timova u Decathlonu možete zatražiti dokument za vašu bateriju, koji se naziva MSDS.
Dostupnost rezervnih dijelova
Električni dijelovi bit će dostupni 10 godina (motor, baterija, električni dijelovi) ili, ako dođe do njihove promjene, bit će kompatibilni s ranijim verzijama.
Savjeti o održavanju
1) Prije izvođenja bilo kakvih radova na električnom biciklu (električno ili mehaničko održavanje) potrebno je isključiti bicikl i ukloniti bateriju. 2) Redovito održavajte pogon (lanac treba očistiti i podmazati) kada pokazuje znakove hrđe ili nakupljanja prljavštine.
3) Nemojte koristiti visokotlačne čistače.
Savjeti o spremanju
Spremajte bicikl na zaklonjeno mjesto ili ga zaštitite navlakom.
Uklonite bateriju i spremite je na sobnu temperaturu kad je ne koristite dulje razdoblje, kako je navedeno u uputama.
Ograničenja u upotrebi
Morsko okruženje (zrak, prskanje morske vode) djeluje vrlo korozivno na mehaničke i metalne dijelove, stoga se savjetuje redovito podmazivanje cijelog pogona bicikla i brisanje elemenata vlažnom krpom (upravljača, cijevi sjedala i sl.) zbog odstranjivanja eventualnih naslaga soli.
Dizajn
Dizajnirali u Lilleu naši inženjeri i dizajneri.
Sklopljeno u Portugalu.
NEKOLIKO RIJEČI TIMA
Električni bicikli omogućuju vožnju bez znojenja, kašnjenja i nošenje svega što nam je potrebno. Bicikl tako postaje svakodnevno prijevozno sredstvo. Stoga ostavite automobil u garaži i isprobajte gradski bicikl: bit ćete oduševljeni!