Kako ova prostirka potiče psihomotorički razvoj vašeg djeteta?
Omogućuje djeci dovoljno osjetne redundancije da poboljšaju svoju propriocepciju. Propriocepcija je potrebna za svladavanje ključnih točaka u psihomotoričkom razvoju. Ova prostirka omogućuje im sigurno izvođenje ovih pokreta. Na taj način, ova poticajna prostirka pomaže kod psihomotoričkog razvoja vašeg djeteta. Ovaj je proizvod odobrio fizioterapeut.
Glavne gaze dinamičnom razvoja ravnoteže
Djeca mlađa od četiri godine moraju naučiti kako kontrolirati svoje tijelo i kretati se u bilo kojem smjeru polako se gegajući na dvije noge.
Sa četiri godine, dijete može hodati, stavljajući jednu nogu ispred druge, na stazi širine najmanje pola metra. Sa 6 godina djeca mogu hodati na peti i stopalu na gredi koja je široka barem kao njihova stopala.
Psihomotorički razvoj:
Dječje psihomotoričke vještine ovise o kombinaciji genetike, motoričkih vještina i mentalnih sposobnosti.Proizvod može utjecati na razvoj dječje psihomotorike ako podupire njihove motoričke vještine.
Nekoliko je aspekata motoričkih vještina: karta tijela, dinamička koordinacija, ravnoteža, koordinacija oka i ruke, fine motoričke vještine i svjesnost o vremenu i prostoru.
Shema tijela
Mapiranje tijela odnosi se na djetetovu percepciju svojeg tijela što mu omogućuje svladavanje pokreta i razvoj samosvijesti. Razvoja se na temelju podražaja i radnji ("tijelo koje osjeća, kreće se"), prije nego što se predstavlja i opisuje ("tjelesno predstavljanje", crtež osobe). Što se dijete više kreće, više uči poboljšavati svoje mapiranje tijela i bolje je u pokretu.
Koordinacija ruke i oka
Koordinacija ruku i očiju uključuje radnje potrebne za ciljanje s dijelom dijela ili cijelim tijelom: Djeca razvijaju ovu vještinu zacrtavanjem putanje, a zatim korištenjem svojih ruku i stopala za ciljanje velikih predmeta na velikim metama. Predmeti i mete se zatim sve više smanjuju dok ne postignu odličnu izolaciju prstiju: sviranje klavira, uvlačenje perlica na konac, pisanje.
Svijest o prostoru i vremenu
Svijest o prostoru i vremenu uključuje sve što ima veze s djetetovom percepcijom sebe u vremenu
(prije/nakon, ritmička aktivnost, dan/noć, sezone itd.) i prostoru (ispred/iza, na/ispod,
desno/lijevo itd.).