Sakrij filtere
Filteri 0
Poredaj po:
Filteri 0

Jamstvo i postprodajne usluge

KAKO KORISTITI 2-GODIŠNJE JAMSTVO NA PROIZVODE U DECATHLONU?

1. Račun je Vaše jamstvo. Uvijek kada reklamirate proizvod, trebate pokazati izvornik računa ili fakturu koji ste dobili pri kupnji proizvoda.

2. U slučaju reklamacije pripremite proizvod u cijelosti (npr. s ulošcima, vezicama, etiketama, ako ih je bilo i dr.). Ako ne možemo identificirati proizvod, reklamacije neće moći biti uvažene.

3. Pokažite svoju Decathlon karticu ako ste je koristili pri kupnji proizvoda.

4. Naši će suradnici provjeriti pokriva li jamstvo povrat proizvoda. Ako proizvod ima tvorničku grešku, popravit ćemo ga ili ćemo ga zamijeniti novim proizvodom. Ako ne možemo popraviti ili zamijeniti proizvod novim proizvodom, vratit ćemo Vam iznos plaćenog proizvoda. Ako proizvod ne odgovara jamstvenim uvjetima za tvorničku grešku ili za rok jamstva, reklamacija se neće moći uvažiti.

Proizvodi koje nudi Decathlon Hrvatska u svojim trgovinama i online na decathlon.hr imaju jamstveni rok od 2 (dvije) godine, neovisno o zakonskom jamstvenom roku. Decathlon Hrvatska može po svojoj procjeni nuditi proizvode i s dužim jamstvenim rokom, o čemu svoje klijente obavještava na odgovarajući način.

Jamstvo pokriva tvorničke greške ili skrivene nedostatke proizvoda osim trošenja zbog normalne upotrebe. Jamstvo ne pokriva štetu prouzrokovanu na proizvodu kao rezultat neodgovarajućih vanjskih djelovanja, u smislu svjesnog ili nesvjesnog oštećenja stvari. Točnije, Decathlon Hrvatska odgovara za svaki nedostatak koji postoji u trenutku kupnje proizvoda u pogledu robe široke potrošnje u ugovoru o prodaji. U slučaju da se zahtjev za reklamaciju napravi do 6 mjeseci nakon kupnje proizvoda, Decathlon je obvezan dokazati postojanje ili nepostojanje nedostatka. Nakon isteka 6 mjeseci ta obveza prelazi na korisnika.

Reklamaciju možete podnijeti u trgovinama Decathlona na šalteru Informacija, pri čemu obavezno trebate pokazati fiskalni račun (račun) o kupnji proizvoda koji reklamirate. Ako nemate račun, Vaš zahtjev za reklamaciju se neće moći uvažiti. Alternativno možete podnijeti zahtjev za reklamaciju putem naše internetske stranice, no trošak dostave proizvoda do nas ide na Vaš račun.

Kako bi odgovarala ugovoru o prodaji i kako ne bi imala tvorničku grešku, roba široke potrošnje treba imati uobičajenu kvalitetu i svojstva robe iste vrste koju korisnik može razumno očekivati, imajući na umu prirodu robe široke potrošnje i javne izjave Decathlona, proizvođača ili njegovog zastupnika o konkretnim svojstvima tog proizvoda, a koje su sadržane u reklami ili na etiketi robe široke potrošnje.

Kako bi se izbjegle bilo kakve sumnje ili nejasnoće, Decathlon Hrvatska navodi svrhu, način rada i učestalost uporabe za svaku vrstu robe na svojoj internetskoj stranici - www.decathlon.hr.

Ako korisnik vrati robu bez opravdanog razloga ili bez da je pročitao ili slijedio upute u korisničkim priručnicima o održavanju opreme istaknutim na internetskoj stranici, smatrat će se da je zahtjev za reklamaciju neosnovan.

Imate mogućnost odabrati kako ćete vratiti robu i želite li osigurati pošiljku od gubitka, krađe ili oštećenja. Decathlon Hrvatska ne pokriva nijedan dio od tih troškova i ne snosi odgovornost, ako se pošiljka izgubi ili ošteti.

Osim toga, Vi snosite odgovornost za pakiranje robe na takav način da nema rizika od oštećenja ili narušavanja njezine kvalitete prilikom prijevoza i dostave do nas.

Molimo, čuvajte Vaš račun (dokument o plaćanju). On je vaše jamstvo! Za sve zamjene i/ili povrate u Decathlonove trgovine, kao i kod online kupnje, potreban je račun.