DOMYOS
8753805
Mini trampolin dječji
50,99 € (384,18 kn)
s PDV-om
Dostupnost po trgovinama
Dostupnost po trgovinama
Za sigurno razvijanje motoričkih vještina i samostalnosti djece.
PREDNOSTI PROIZVODA
Zaštita od udaraca
Okvir je pokriven pjenom debljine 20 mm.Kompaktnost
Proizvod se može potpuno rastaviti.TEHNIČKE INFORMACIJE
Faze postizanja dinamičke ravnoteže
Djeca mlađa od četiri godine moraju naučiti kako kontrolirati svoje tijelo i kretati se u bilo kojem smjeru polako se gegajući na dvije noge. Sa 4 godine djeca znaju hodati stavljajući nogu ispred noge na gredi koja je jedan i pol puta šira od njihove noge. Sa 6 godina djeca mogu hodati na peti i stopalu na gredi koja je široka barem kao njihova stopala.
Psihomotorički razvoj:
Psihomotorički razvoj djece temelji se na genetici, motoričkim vještinama i psihologiji.
Proizvod može utjecati na psihomotorički razvoj djeteta ako utječe na motoričke vještine.
Ove motoričke vještine imaju nekoliko glavnih komponenti: mapiranje tijela, dinamičku koordinaciju, ravnotežu koordinaciju ruke i oka, fine motoričke vještine te vremensko o prostorno strukturiranje.
Proizvod može utjecati na psihomotorički razvoj djeteta ako utječe na motoričke vještine.
Ove motoričke vještine imaju nekoliko glavnih komponenti: mapiranje tijela, dinamičku koordinaciju, ravnotežu koordinaciju ruke i oka, fine motoričke vještine te vremensko o prostorno strukturiranje.
Shema tijela
Mapiranje tijela dječja je prezentacija vlastitog tijela, koja omogućava uspostavu kontrole nad pokretima, osvještavanje o tijelu i poticanje samosvijesti.Razvoja se na temelju podražaja i radnji ("tijelo koje osjeća, kreće se"), prije nego što se predstavlja i opisuje ("tjelesno predstavljanje", crtež osobe). Što se dijete više kreće, više uči poboljšavati svoje mapiranje tijela i bolje je u pokretu.
Koordinacija oko-ruka
Koordinacija oko-ruka uključuje radnje koje pomažu kod usmjeravanja cijelog ili dijela tijela: najmlađa djeca prate veće predmete i veće ciljeve rukama, stopalima dok ne postignu potpunu kontrolu prstima: dodirivanje, uvlačenje perlica, pisanje.
Strukturiranje u vremenu i prostoru
Prostorno i vremensko strukturiranje uključuje sve što se odnosi na smještanje djeteta u vremenu (prije/poslije, ritmička aktivnost, dan/noće, godišnje doba itd.) i prostoru (sprijeda/straga, poviše/ispod, desno/lijevo itd.).
Korisničke informacije:
Ne spremajte izravno na pod. Za spremanje upotrijebite zaštitnu prostirku kako ne biste oštetili pod.