Sakrij filtere
Filteri 0
Poredaj po:
Filteri 0
  • Mini trampolin dječji
  • Mini trampolin dječji
  • Mini trampolin dječji
  • Mini trampolin dječji
  • Mini trampolin dječji
Mini trampolin dječji
DOMYOS
8753805

Mini trampolin dječji

50,99 € (384,18 kn)
s PDV-om
  • Mini trampolin dječji
  • Mini trampolin dječji
  • Mini trampolin dječji
  • Mini trampolin dječji
  • Mini trampolin dječji
Mini trampolin dječji
Veličina :
Nije dostupno online

Dostupnost po trgovinama

Za sigurno razvijanje motoričkih vještina i samostalnosti djece.

PREDNOSTI PROIZVODA

Zaštita od udaraca

Zaštita od udaraca

Okvir je pokriven pjenom debljine 20 mm.
Kompaktnost

Kompaktnost

Proizvod se može potpuno rastaviti.

Upute


TEHNIČKE INFORMACIJE

Faze postizanja dinamičke ravnoteže

Djeca mlađa od četiri godine moraju naučiti kako kontrolirati svoje tijelo i kretati se u bilo kojem smjeru polako se gegajući na dvije noge. Sa 4 godine djeca znaju hodati stavljajući nogu ispred noge na gredi koja je jedan i pol puta šira od njihove noge. Sa 6 godina djeca mogu hodati na peti i stopalu na gredi koja je široka barem kao njihova stopala.

Psihomotorički razvoj:

Psihomotorički razvoj djece temelji se na genetici, motoričkim vještinama i psihologiji.
Proizvod može utjecati na psihomotorički razvoj djeteta ako utječe na motoričke vještine.
Ove motoričke vještine imaju nekoliko glavnih komponenti: mapiranje tijela, dinamičku koordinaciju, ravnotežu koordinaciju ruke i oka, fine motoričke vještine te vremensko o prostorno strukturiranje.

Shema tijela

Mapiranje tijela dječja je prezentacija vlastitog tijela, koja omogućava uspostavu kontrole nad pokretima, osvještavanje o tijelu i poticanje samosvijesti.Razvoja se na temelju podražaja i radnji ("tijelo koje osjeća, kreće se"), prije nego što se predstavlja i opisuje ("tjelesno predstavljanje", crtež osobe). Što se dijete više kreće, više uči poboljšavati svoje mapiranje tijela i bolje je u pokretu.

Koordinacija oko-ruka

Koordinacija oko-ruka uključuje radnje koje pomažu kod usmjeravanja cijelog ili dijela tijela: najmlađa djeca prate veće predmete i veće ciljeve rukama, stopalima dok ne postignu potpunu kontrolu prstima: dodirivanje, uvlačenje perlica, pisanje.

Strukturiranje u vremenu i prostoru

Prostorno i vremensko strukturiranje uključuje sve što se odnosi na smještanje djeteta u vremenu (prije/poslije, ritmička aktivnost, dan/noće, godišnje doba itd.) i prostoru (sprijeda/straga, poviše/ispod, desno/lijevo itd.).

Korisničke informacije:

Ne spremajte izravno na pod. Za spremanje upotrijebite zaštitnu prostirku kako ne biste oštetili pod.