Besplatno kliknite i pokupite u Decathlon trgovinama | 30 dana za povrat

NAJČEŠĆE POSTAVLJANA PITANJA

Da biste kupovali online, trebate biti registrirani i prijaviti se u svoj korisnički račun ovdje.
Stavite željene proizvode u svoju košaricu i slijedite korake da biste završili narudžbu.
Završite narudžbu izborom načina dostave koji želite:
1. Do vaše željene adrese, dostavnom službom DPD. Uvjete dostave možete pronaći ovdje.
2. Do fizičke trgovine, online rezervacijom ili Click&Collect.

Da, možete dobiti fakturu. Trebate biti registrirani kao pravna osoba i unijeti odgovarajuće podatke u svoj račun.

Od sada u Decathlonu možete pronaći veći asortiman sportske opreme zbog čega je rok dostave produžen na 5 radnih dana.

*U slučaju da su proizvodi nisu dostupni lokalno, moguće je da rok bude produljen na 14 dana, o čemu ćete biti obaviješteni prije nego što završite narudžbu.

Uz samo nekoliko klikova možete preuzeti svoju cijelu narudžbu u željenoj Decathlon trgovini bez troškova dostave!

U slučaju da želite proizvod koji nije dostupan u vašoj najdražoj trgovini, preporučamo uslugu Click&Collect - u tom slučaju dostava traje 3 dana. Narudžba se plaća online s debitnom/kreditnom karticom.

Online rezervacije koristite ako želite da sačuvamo proizvod koji je već dostupan u željenoj trgovini.
Narudžba je spremna za 1 sat i ostaje rezervirana 3 dana, a plaćanje je moguće samo na blagajni u trgovini.

Svakom se događa da zaboravi lozinku, zato nemojte brinuti.
Jednostavno otiđite na stranicu za upis, kliknite na "zaboravljena lozinka" i unesite e-mail koji ste koristili za izradu računa.
Za nekoliko minuta dobit ćete e-mail s linkom na koji trebate kliknuti da biste promijenili svoju lozinku.

Dostava je moguća za sve države unutar EU.

*Ako želiš naručiti proizvode izvan HR, molimo obrati se na: info@decathlon.hr

Ne, nažalost to nije moguće jer dostavna služba ne dostavlja subotom, nedjeljom i državnim praznicima.

Može se dogoditi da niste na navedenoj adresi u trenutku dostave.
U takvim će vas slučajevima dostavljač pokušati kontaktirati na broj telefona koji ste nam dali da biste se dogovorili o prikladnom vremenu dostave.
U slučaju da vas dostavljač ne uspije dobiti na telefon, vaša narudžba se čuva u najbližem uredu dostavne službe 7 dana.

Da biste promijenili svoje osobne podatke, potrebno je prijaviti se na svoj korisnički račun na decathlon.hr
U izborniku "Moj račun" možete promijeniti adresu, lozinku ili e-mail.

Možete promijeniti svoju narudžbu na "Moj korisnički račun" > "Moje narudžbe" ili putem našeg kontaktnog obrasca ili telefonskog broja.

Za praćenje narudžbe potrebno je prijaviti se na svoj korisnički račun na decathlon.hr
U izborniku "Moje narudžbe" moći ćete pronaći svoju narudžbu i pratiti njezin status u stvarnom vremenu.
Nakon što narudžba bude predana dostavljaču, moći ćete vidjeti status dostave na našoj web stranici i dobit ćete obavijest na e-mail.

1. Račun je vaše jamstvo. Uvijek kada reklamirate proizvod, trebate pokazati izvornik računa ili fakturu koji ste dobili prilikom kupnje proizvoda.

2. U slučaju reklamacije pripremite proizvod u izvornom stanju (npr. s ulošcima, vezicama, etiketama ako ih je bilo i dr.). Ako ne možemo identificirati proizvod, reklamacija se neće moći ispuniti.

3. Pokažite svoju Decathlon karticu ako ste je koristili pri kupnji proizvoda.

4. Naši će suradnici provjeriti pokriva li jamstvo povrat proizvoda. Ako proizvod ima tvorničku grešku, popravit ćemo ga ili ćemo ga zamijeniti novim proizvodom. Ako ne možemo popraviti ili zamijeniti proizvod novim proizvodom, vratit ćemo vam iznos plaćenog proizvoda. Ako proizvod ne odgovara jamstvenim uvjetima za tvorničku grešku ili za rok jamstva, reklamacija se neće moći uvažiti.

5. Potpune jamstvene uvjete Decathlonovih proizvoda možete naći na ovom linku.