Besplatna dostava iznad 300 kn | Besplatno kliknite i pokupite u Decathlon trgovinama | 30 dana za povrat

OPĆI UVJETI PRODAJE

www.decathlon.hr – Veljača 2019

PDF

Ova pravila i uvjeti određuju odnos između Decathlona Zagreb d.o.o., društvom registriranim pod OIB 89516372197, sa sjedištem na adresi: Ulica Siniše Glavaševića 5, Zagreb, Hrvatska, dalje u tekstu Decathlon ili »decathlon.hr« ili »internetska stranica«, te svaka osoba koja obavlja kupnju na internetskoj stranici decathlon.hr, dalje u tekstu »korisnik«, a skupa imenovane »ugovorne strane«. Korisnik izjavljuje da je dovoljno star, odnosno ima dozvolu roditelja te pravnu sposobnost sklopiti ugovor, što mu omogućava da obavi narudžbu na ovoj internetskoj stranici. Ugovorne strane su suglasne da ove odnose uređuju ovi opći uvjeti prodaje. Uvjeti se mogu izmjeniti i u tom slučaju su važeći uvjeti oni, koji su već na snazi u trenutku slanja narudžbe putem stranice.

PRVO POGLAVLJE – DOSTUPNOST PROIZVODA

Naši proizvodi i cijene su važeći ako su prikazani na internetskoj stranici u trenutku narudžbe, sa iznimkom posebne ponude, rok valjanosti koje je naveden na internetskoj stranici. Korisnici se mogu upoznati sa dostupnošću proizvoda na informativnoj stranici. U slučaju narudžbe proizvoda, koji nije dostupan, decathlon.hr zadržava pravo da poništi narudžbu i o tome obavijesti korisnika. Ako je korisnik naručio više proizvoda, a neki od njih se iskaže za dokonačno nedostupnog, decathlon.hr će korisnika obavijestiti o nemogućnosti dostave proizvoda. Ostali dio narudžbe će biti obrađen i poslan kupcu u okviru rokova, navedenih u informativnoj elektronskoj poruci o slanju narudžbe. Korisnik može također izabrati poništenje cjelokupne narudžbe tako, da o tome obavijesti odjel za pomoć korisnicima na decathlon.hr putem telefona ili elektronske pošte.
Korisnik također može otkazati narudžbu obavještavanjem Službe za korisnike na decathlon.hr telefonom ili e-mailom

DRUGO POGLAVLJE - NARUDŽBA

Kako naručiti na decathlon.hr?
Prvo morate napraviti svoj profil. Nastaviti možete i bez registracije, ali prije zaključka narudžbe, morat ćete napraviti profil u svrhe ispunjavanja kupnje i dostave proizvoda, koje ste izabrali.
Narudžbu vršite u nekoliko etapa:
- korisnik napuni svoju košaricu željenim proizvodima,
- korisnik bira način dostave,
- korisnik bira način plaćanja
- korisnik šalje zahtjev za plaćanje,
- korisnik prima od decathlon.hr elektronsku poštu o registraciji narudžbe,
- na kraju korisnik prima elektronsku poštu sa potvrdom narudžbe.
Elektronska pošta sa potvrdom poslane narudžbe znači da je decathlon.hr primio narudžbu te time nastaje ugovor o prodaji između ugovornih strana. Kada je narudžba pripremljena za slanje, decathlon.hr će poslati elektronsku poštu sa potvrdom o slanju narudžbe korisniku. Korisnik, koji je izabrao dostavu u trgovinu, primit će elektronsku poruku, kada će proizvodi biti gotovi za preuzimanje u odgovarajućoj trgovini, ali nakon toga kako je od strane korisnika izvršena uplata.

Naše cijene
Cijene, koje su navedene na internetskoj stranici su u kunama i uključuju PDV, a uz to se zaračuna i dostava na području Hrvatske.
Cijene proizvoda, koje su navedene na decathlon.hr, ne uključuju troškove slanja, niti cijenu pakiranja ili cijenu drugih usluga, navedenih na internetu, koji se mogu dodatno zaračunati.
Te eventualne dodatne takse će biti odgovarajuće i otvoreno priopćeni korisniku u posljednjem prozoru pri narudžbi, prije konačnog potvrđenja narudžbe.
decathlon.hr vam omogućava da se upoznate sa cijenama proizvoda, koje važe u fizičkim trgovinama Decathlon u Hrvatskoj. Navedene cijene su cijene koje je odredio trgovački odjel Decathlona te su maksimalne preporučene cijene, koje se mogu razlikovati, zavisno od trgovačke politike svake trgovine Decathlon.
Uz to korisniku se priopćuje, da cijene proizvoda i usluga u trgovinama Decathlon nisu obvezno primjenjene kod kupnje na stranici decathlon.hr i obratno.

Kakvi su načini plaćanja?
Korisnik može platiti kreditnom ili debetnom karticom Visa, Mastercard ili Maestro.
Korisnik može također platiti darovnom karticom Decathlon.
decathlon.hr jamči sigurnost plaćanja kreditnom karticom putem SSL (Secure Socket Layer) kriptiranje te upotrebljava Ingenico Payment Services za obradu uplate.
Korisnik može upotrijebiti jednu ili više darovnih kartica Decathlon za plaćanje pune ili djelomične narudžbe putem decathlon.hr.
Moguće je, prema veličini narudžbe, da:
• se dio svote plati darovnom karticom,
• se upotrijebi nekoliko različitih darovnih kartica za plaćanje,
• se upotrijebi čitava svota darovne kartice te doplati drugim sredstvom plaćanja, ako je to potrebno.

Darovna kartica se može upotrijebiti za plaćanje na stranici samo 24 sati nakon aktivacije kartice u trgovini.
decathlon.hr zadržava pravo da odbije narudžbu ako postoji prethodni spor, povezan s plaćanjem, ili neobično visok broj narudžbi istog korisnika.

Za internet korisnike s narudžbom, poslanom u trgovinu Decathlon
U slučaju da korisnik naruči proizvode putem internetske stranice, a proizvodi se dostavljaju u jednu od trgovina Decathlon, on će proizvode platiti u trgovini. U tom slučaju korisnik može platiti sljedećim sredstvima: kreditnom ili debetnom karticom Visa, Mastercard ili Maestro.
Kako bi korisnik platio gotovinom, on mora označiti polje »plaćanje gotovinom« kod izbora načina plaćanja, te slijediti uputama, navedenim na zaslonu.
Dokaz narudžbe/plaćanja:
Ako nije dokazano drugačije, naši računarski zapisi i zapisi kurirskih tvrtki, koji se održavaju u razumnim sigurnosnim uvjetima, dokaz su za sve transakcije između decathlon.hr i vas. Korisnik ima dostup do njih putem internetske stranice decathlon.hr u razdjelu Moj profil. U svakom slučaju decathlon.hr preporučuje korisniku da prati elektronsku poruku s potvrdom narudžbe.

TREĆE POGLAVLJE - DOSTAVA

Gdje se dostavljaju vaše narudžbe?
Proizvodi se dostavljaju samo do poštanskih adresa na području Hrvatske, koje su korisnici naveli u narudžbi. Korisnik može također izabrati dostavu u trgovinu Decathlon u Hrvatskoj (Click & Collect) u gradovima, gdje one postoje i u radno vrijeme.

Dostavljamo li na »kolektivne« adrese?
Tako zvana »kolektivna« adresa je adresa, koja se nalazi na univerzitetu, zabavištu ili organizaciji. Kao dio dostave na kolektivnu adresu korisnik potvrđuje, da je dostava narudžbe od strane Decathlona izvršena pri istinskoj isporuci na kolektivnoj adresi, navedenoj u njegovoj narudžbi, unatoč tomu da može proizvode preuzeti treća osoba. Rizik za korisnika postoji pri isporuci, tako da je važno da korisnik poduzme sve odgovarajuće mjere, kako bi sam preuzeo narudžbu na toj adresi.

Kakvi su rokovi dostave?
Vrijeme dostave, navedeno na internetskoj stranici, broji se od datuma slanja proizvoda. Zakašnjenja dostave proizvoda ne smiju biti veća od 30 dana od validacije narudžbe putem internetske stranice. Korisnik je obaviješten o slanju narudžbe automatski putem elektronske poruke.

Što da napravim, ako sam odsutan/na za vrijeme dostave?
Korisnik koji je za vrijeme dostave odsutan, bit će pozvan ponovo suglasno pravilima odgovarajuće kurirske službe i, ako se u roku od 10 radnih dana, dostava ne obavi, proizvod će biti vraćen decathlonu.hr. Tada ćemo stupiti u kontakt s korisnikom i ako on u roku od 7 dana ne odgovori, važi da je korisnik iskoristio pravo na otkaz narudžbe.

ČETVRTO POGLAVLJE – PRAVO VLASNIŠTVA

decathlon.hr ima puno vlasništvo nad proizvodima, kupljenima putem internetske stranice, dok korisnik ne ispuni sve svoje obveze, a posebno do pune uplate cijene i troškova dostave za njegov račun. U slučaju greške zbog koje je korisnik primio drugačije stvari od onih, koje je naručio, bez obzira na to tko je za grešku kriv, on može proizvod vratiti na troškove Decathlona.

PETO POGLAVLJE – PRAVO NA POVRAT

5.1. Pravo na povrat proizvoda, kupljenih u fizičkoj trgovini
Decathlon Zagreb d.o.o. daje pravo povrata u roku od 30 dana, i to svim korisnicima, koji su kupili proizvode u fizičkoj ili internetskoj trgovini, pod sljedećim uvjetima:

5.1.1. Ako je proizvod kupljen bez kartice Decathlon i kupac nije čaln programa lojalnosti, on ima pravo:

  • proizvod vratiti u roku od 30 dana;
  • uz to mora predložiti originalni račun;
  • proizvod mora imati trgovački izgled, netaknute etikete te mora biti neupotrijebljen. Upotrijebljeni proizvodi ili proizvodi sa uklonjenim etiketama mogu se vratiti samo ako imate karticu Decathlon na svoje ime;
  • nazad primate uplaćenu sumu za proizvod.

  • 5.1.2. Ako je proizvod kupljen karticom Decathlon i kupac ju je predložio prilikom kupnje, on ima pravo na:

  • povrat proizvoda u roku od 30 dana;
  • s kopijom (digitalno ili na papirus s jasnim fiskalnim informacijama) ili originalnim računom blagajne;
  • nudimo vam pravo da testirate proizvode te da se uvjerite u njihovu kakvoću. Upotrijebljene proizvode možete vratiti ako ste ih kupili karticom Decathlon; korisnik prima uplaćenu svotu za proizvod.

  • 5.1.3. Zadržavamo pravo da odbijemo povrat, ako ustanovimo zloupotrebu. Kao zloupotrebu možemo klasificirati:

  • uzastopno vraćanje jednog te istog proizvoda u 30-dnevnom roku u okviru 2 ili više mjeseci.
  • kupovanje, upotrijeba i vraćanje proizvoda u svoti višoj od 300 kn u 30-dnevnom roku češće od 3 puta godišnje.
  • Upotreba više od jedne kartice Decathlon na ime jednog te istog kupca s ciljem zloupotrebe u smislu, navedenom u gornjim alinejama.
  • svi ostali slučajevi, koje Decathlon može klasificirati kao zloupotrebu, pakostna praksa i druga djela, cilj kojih je nezakonito nanošenje štete tvrtki i njezinim korisnicima.

  • 5.1.4. Proizvodi koji nisu predmet povrata, ne glede na to, jesu li bili upotrebljeni, su:

  • donje rublje;
  • hrana i napici;
  • proizvodi, koji su proizvedeni na zahtjev korisnika ili su jasno personalizirani po njegovoj želji;
  • proizvodi, povezani sa sigurnošću života korisnika (proizvodi za penjanje, sigurnosna užad, kacige itd.).

  • U slučaju ustanovljene zloupotrebe imamo pravo na brisanje odgovarajućeg profila lojalnog kupca iz baze podataka.

    5.2. Zahtjevi za pravo na odstupanje od ugovora i pravo na vraćanje proizvoda pri kupnji putem internetske stranice

    5.3 Uvjeti korišćenja prava na odstupanje od kupnje putem internetske stranice
    Korisnik može ući u razdjel Moje narudžbe, Povrat proizvoda, i primiti broj za povrat, gdje može i opisati razlog za povrat.
    Korisnik može također obavijestiti Decathlon o odluci za odstupanje od ugovora putem jasne i nedvosmislene deklaracije-obavijesti, koju šalje na sljedeću adresu:

  • poštom: Za odjel za pomoć korisnicima, Decathlon, Ulica Siniše Glavaševića 5, Zagreb;
  • elektronskom porukom na emailadresa@decathlon.com

  • Ako želi, korisnik može upotrijebiti formular za povrat proizvoda na našoj internet stranici
    Korisnik mora vratiti proizvod na sljedeću adresu: Decathlon Zagreb Istok (Webshop), Ulica Siniše Glavaševića 5, 10000 Zagreb. Također može proizvod vratiti u nekoj od trgovina Decathlon u Hrvatskoj.
    U slučaju povrata korisnik mora lijepo zapakirati proizvod i priložiti informacije o kupnji te jasno obilježiti »Pravo na odstupanje«.
    Korisnik ima pravo izabrati način povrata proizvoda – putem kurirskog servisa ili u trgovinu. Decathlon.hr ne pokriva troškove povrata proizvoda i ne snosi odgovornost u slučaju da proizvod ne stigne na adresu za povrat. Za veću sigurnost vam preporučujemo da proizvod šaljete kurirskim servisom, koji vam je proizvod i dostavio. Svi troškovi i rizici, povezani s povratom proizvoda, su odgovornost i obveza korisnika.
    Samo proizvodi, koji su vraćeni kompletno i u odličnom stanju te sa podacima za dostavu, će biti primljeni. U suprotnom slučaju se smatra za neodgovarajući povrat i decathlon.hr neće vratiti novac.

    5.4 Poslijedice povrata
    U slučaju da korisnik u skladu s gore navedenim postupkom povrata vrati proizvod, isplata plaćene svote se vrši u roku od 14 dana od primitka proizvoda bankovnom doznakom. decathlon.hr nije pravno zadužen da povrati dodatne troškove dostave, ako ste izabrali skuplju metodu dostave u odnosu na standardni režim, predložen na internetskoj stranici.
    U slučaju plaćanja kreditnom / debitnom karticom, povrat se vrši bankovnim prijenosom.
    decathlon.hr nije pravno zadužen da povrati dodatne troškove dostave, ako ste izabrali skuplju metodu dostave u odnosu na standardni režim, predložen na internetskoj stranici.

    ŠESTO POGLAVLJE – JAMSTVO ZA NAŠE PROIZVODE

    6.1. Opće informacije
    Zakonsko jamstvo u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača:
    nezavisno od komercijalnog jamstva, koje se može predložiti korisniku, decathlon.hr snosi odgovornost za nedostatke sukladnosti prodanog proizvoda u skladu s odredbama Zakona, članak 105 itd.
    decathlon.hr također je obvezan zakonskim jamstvom za skrivene greške pod uvjetima, navedenim u zakonu i u skladu s člankom 115 itd. Suglasno Zakonu:
    članak. 105 Zakona: (1) Prodavač je dužan predati korisniku robu, koja je u skladu s ugovorom o prodaji.
    (2) Prodavač odgovora za svaki nedostatak robe prema ugovoru o prodaji, koja se ustanovi kod dostavljene robe te se pojavi do dvije godine nakon dostave robe, bez obzira na to da nije znao za nesukladnost.
    Članak 106 Zakona: Kako bi roba bila sukladna ugovoru o prodaji, ona mora:
    1. imati svojstva, određene ugovorom, i biti prikladna za uobičajenu uporabu, kojoj je predviđena roba takvog tipa;
    2. odgovarati opisu, kojeg je dao prodavač u obliku uzorka ili obrasca;
    3. biti prikladna za posebnu uporabu, koju želi korisnik, pod uvjetom da je korisnik obavijestio prodavača o svojim zahtjevima pri sklapanju ugovora, te je prodavač s tim bio suglasan;
    4. imati uobičajena svojstva i karakteristike robe takvog tipa, koje korisnik može razumno očekivati, kao i imati predviđena svojstva robe te javno izražene konkretne karakteristike od strane prodavača, proizvođača ili njegovog predstavnika, koje sadrži reklama ili oznaka robe.
    Trgovac je obvezan i jamstvom za skrivene nedostatke, zbog kojih je roba neprikladna za uporabu, za koju je predviđena ili ima nedostatke u kakvoći te je kupci ne bi kupili ili bi je kupili po nižoj cijeni da su znali za skrivene nedostatke.

    decathlon.hr podsjeća korisnika, da u kontekstu zakonskog jamstva o sukladnosti:
    - on ima na raspolaganju razdoblje od dviju godine od datuma dostave proizvoda za reklamacije;
    - on može birati između popravka ili zamjene proizvoda pod uvjetom da sam preuzme na sebe troškove dostave, predviđene Zakonom;
    - nije potrebno dokazivati nedostatak sukladnosti robe u roku od šest mjeseci nakon dostave proizvoda. Za prvih 6 mjeseci za to je zadužen trgovac, a nakon toga korisnik.
    Korisnik je također obaviješten da se zakonsko jamstvo sukladnosti prilaže nezavisno od komercijalnog jamstva, kojeg može trgovac ponuditi.

    Komercijalno jamstvo
    Neki proizvodi, koji se prodaju na internetskoj stranici, mogu imati i komercijalno jamstvo, valjanost kojeg je navedena na stranici odgovarajućih proizvoda.
    Ukoliko je proizvod, kojeg ste naručili putem interneta, predmet komercijalnog jamstva, korisnik će najkasnije pri narudžbi primiti dokument, u kojem će biti naveden sadržaj komercijalnog jamstva, jamstvo će biti ispunjeno, a navedeno je i njegovo razdoblje te područje, a također i ime te adresa naručitelja. Komercijalno jamstvo, međutim, ne valja u slučaju problema uzrokovanih nebrižnošću, pogoršanja ili neodgovarajuće uporabe proizvoda od strane korisnika. Zapravo decathlon.hr privlači pozornost korisnika kod oštećenja ili neispravnosti, koji mogu biti samo posljedica nepravilnog namještanja ili prerade opreme.

    6.2. Uvjeti primjenjivanja jamstva
    Ako se proizvod korisnika pokaže kao defektan u razdoblju zakonskog ili komercijalnog jamstva ili ne odgovara narudžbi, korisnik šalje zahtjev za popravak decathlon.hr. Za izradu reklamacije putem internetske stranice decathlon.hr, korisnik mora ući u razdjel Moj profil, Moje narudžbe, Povrat proizvoda te navesti poteškoće ili neispravnosti, ustanovljene kod odgovarajućeg proizvoda.
    Kao dio jamstva decathlon.hr korisniku predloži da svoj proizvod odnese u trgovinu Decathlon na području Hrvatske ili da putem kurirske službe pošalje proizvod Decathlonu. Preuzimanje troškova kurirskih usluga se vrši pod zakonski predviđenim uvjetima.
    Kada Decathlon primi proizvod, provjerit će pokriva li ga zakonsko ili komercijalno jamstvo te će izvršiti popravak ili standardnu zamjenu proizvoda. Ako uzrok za neispravnost proizvoda spada u obim zakonskog ili komercijalnog jamstva te se ustanovi da proizvod nije moguće popraviti ili zamijeniti identičnim ili ekvivalentnim proizvodom, se uplaćena cijenavraća u obliku vavčera ili doznakom na bankovni račun korisnika. U svakom slučaju decathlon.hr će predložiti najodgovarajuće rješenje (zamjenu dijela s okvarom, zamjenu artikla ili povrat novca).
    U slučaju nepravilnog povrata pod izgovorom defekta, zloupotrebe ili ako korisnik nije pročitao priložene upute za uklanjanje problema, koje su dostupne na internetskoj stranici ili u drugom odgovarajućem obliku, povrat pod reklamacijom će se smatrati za neopravdano i neodgovarajuće glede na uvjete. Na isti način će se svi vraćeni proizvodi, koji nemaju sustavom generiranog broja reklamacije, smatrati kao nepravilni. Podsjećamo vas da ima korisnik mogućnost izabrati način slanja svog proizvoda te osigurati za slučaj gubitka, krađe ili uništenja njegove pošiljke. Decathlon.hr ne snosi odgovornost za nemogućnost primitka pošiljke. I, na kraju, korisnik snosi odgovornost za pravilno pakiranje proizvoda, kojeg šalje kurirskom službom.

    SEDMO POGLAVLJE – CENTAR ZA POMOĆ KORISNICIMA

    7.1. Centar za pomoć korisnicima
    Za sva pitanja ili probleme, vezane uz kupnju putem internetske stranice decathlon.hr možete se obratiti na centar za pomoć korisnicima:
    - putem telefona na +3855566900 od 9:00 do 18:00 od ponedjeljka do nedjelje sa iznimkom zvaničnih blagdana.
    - putem internetske stranice: https://www.decathlon.bg/kontakt-i-vyprosi.html


    7.2 Posredovanje u sporovima
    U skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača svaki korisnik može iskoristiti postupak alternativnog rješavanja sporova u smislu tog zakona.
    Postupak posredovanja u potrošačkim sporovima i obraćanja na komisije uređuje deveto poglavlje Zakona o zaštiti potrošača, članak 181a itd.

    OSMO POGLAVLJE - INTEGRITET

    Ovi opći uvjeti sastoje se od svih odredbi koje ih sastavljaju. Nemogućnost upućivanja na neki od tih uvjeta ne može značiti otkazivanje tih uvjeta. Nevaljanost jedne od odredbi ne vodi u nevaljanost ostalih odredbi.

    DEVETO POGLAVLJE – PRIMJENJIVO PRAVO I SPOROVI

    DEVETO POGLAVLJE – PRIMJENJIVO PRAVO I SPOROVI su predmet hrvatskog zakonodavstva. Nadležni sud će u slučaju spora biti određen suglasno odredbama civilnog proceduralnog zakonika.
    Korisnik je upoznat s mogućnošću da u slučaju spora upotrijebi mogućnost komisije u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, postupak mediacije ili drugi alternativni način rješavanja sporova.

    9.2 U slučaju i kontekstu ugovora o prodaji od strane stručnog klijenta drugom stručnom klijentu (tvrtka),, ugovorne strane su suglasne da za ovaj ugovor važi hrvatsko pravo..

    PRILOG – OBRAZAC ZA ODSTUPANJE OD UGOVORA NA DALJINU

    Ako korisnik želi iskoristiti pravo na odstupanje od ugovora na daljinu u skladu s odredbama zakonodavstva i uvjeta, predviđenih u petom poglavlju, on može upotrijebiti niže navedeni obrazac:

    Kome: Decathlon Zagreb d.o.o., adresa: Ulica Siniše Glavaševića 5, Zagreb, trgovina Decathlon, Odjel za pomoć korisnicima,
    Ovim vas obavještavam da odstupam od ugovora na daljinu, sklopljenog između mene i vas u vezi s prodajom sljedećih proizvoda:

    - naziv i broj artikla proizvoda:
    - naručeno:
    - primljeno:
    - broj narudžbe:

    Ime i prezime korisnika u narudžbi:

    Adresa korisnika u narudžbi:

    Potpis korisnika u slučaju obavještavanja putem ovog obrasca na papiru:

    Datum: