Podatkovna tablica
Težina: 370 g.Oblik: okrugli.Balans: Niski (260 mm) Debljina: 38 mm. Sastav okvira: 3 sloja fiberglasa + 1 sloj karbonskog vlakna 12K. Sastav jezgre: Mekana EVA pjena. Karbon 12K: visokokvalitetan upredeni karbon za malu težinu i otpornost.
Mekana EVA pjena: Podupire optimalnu izvedbu pri umjerenoj brzini i visoku toleranciju za udarce izvan centra terena.
TEHNOLOGIJE
KARBON TWIN TUBE: okvir od karbona Twin Tube. Za krući reket s manje torzije radi maksimalne snage. Veća snaga i stabilnost.
VISOKO EVOLUTIVNA VELIČINA: Rupe različitih veličina. Poboljšana točka balansa.
HRAPAVA POVRŠINA: Hrapava površina za više spina.
ZAŠTITA ZA GLAVU OD TPU-a: Štiti glavu reketa od ogrebotina i udubljenja. Za snagu i balans.
Idealan za
Razina vještine: visoka.Dob: odrasli.
Najbolji udarac: Drive. Tehničke vještine: visoka.Brzina udarca: visoka.Vrsta igrača: Iskusni igrači s dobrom kontrolom udarca kojima treba udoban reket.
Zašto smo ponosni na naš asortiman reketa PR990
Rekete Kuikma PR990 odobrio je Horacio Alvarez Clementi. Horacio, nekadašnji prvak svijeta i međunarodni trener, upotrijebio je svoje iskustvo i proveo nekoliko ispitivanja proizvoda. Tako smo izvršili posljednje prilagodbe kako bismo ponudili cijeli asortiman tehnički usavršenih reketa visoke razine.
KAKO DIZAJNIRAMO PROIZVODE?
Kuikma je tim zaljubljenika u padel.
Naš centar za istraživanje nalazi se u Španjolskoj i u njemu rade stručnjaci za dizajn i inženjerstvo. Bavi se definiranjem potreba korisnika kako bi informacije mogao dostaviti našem dizajnerskom centru u Francuskoj. Nakon testova koje je izvršio Horacio Alvarez Clementi, testirali smo izdržljivost reketa u našem laboratoriju.
To nam omogućuje potvrđivanje proizvoda jamstvom kvalitete.
VRHUNSKI REKET NAJPOVOLJNIJE KVALITETE, KAKO JE TO MOGUĆE?
Tim Kuikma ne želi da igrači padela plaćaju više za nešto što neće poboljšati njihovu igru.
Budući da smo ne samo dizajneri nego i trgovci, to nam pomaže da smanjimo broj posrednika između proizvodnje i distribucije reketa.
To nam pomaže smanjiti i komunikacijske troškove (reklamne kampanje i sponzorstva). Najbolji način komunikacije koji možemo zamisliti je isprobavanje proizvoda i usmene preporuke igrača.