Glavne gaze dinamičnom razvoja ravnoteže
Prije nego što navrše 4 godine, djeca moraju naučiti pomicati tijelo u potrebnom smjeru, postupno se pomičući prema naprijed sa stopalima jedno uz drugo.
Sa 4 godine djeca znaju hodati stavljajući nogu ispred noge na gredi koja je jedan i pol puta veća od njihove noge. Sa 6 godina djeca mogu hodati na peti i stopalu na gredi koja je široka barem kao njihova stopala.
Psihomotorički razvoj:
Dječje psihomotoričke vještine ovise o kombinaciji genetike, motoričkih vještina i mentalnih sposobnosti.Proizvod može utjecati na razvoj dječje psihomotorike ako podupire njihove motoričke vještine.
Nekoliko je aspekata motoričkih vještina: karta tijela, dinamička koordinacija, ravnoteža, koordinacija oka i ruke, fine motoričke vještine i svjesnost o vremenu i prostoru.
Mapiranje tijela
Mapiranje tijela odnosi se na djetetovu percepciju svojeg tijela što mu omogućuje svladavanje pokreta i razvoj samosvijesti. Razvoja se na temelju podražaja i radnji ("tijelo koje osjeća, kreće se"), prije nego što se predstavlja i opisuje ("tjelesno predstavljanje", crtež osobe). Što se dijete više kreće, više uči poboljšavati svoje mapiranje tijela i bolje je u pokretu.
Koordinacija oko-ruka
Koordinacija ruku i očiju uključuje radnje potrebne za ciljanje s dijelom dijela ili cijelim tijelom: za malu djecu, praćenje putanje, zatim ciljanje velikih predmeta i ciljeva, rukama i nogama, prije nego što prijeđe na manje predmete i ciljeve dok uče kontrolirati svoje prste: sviranje klavira, uvlačenje perlica na konac, pisanje.
Svijest o prostoru i vremenu
Svijest o prostoru i vremenu uključuje sve što ima veze s djetetovom percepcijom sebe u vremenu
(prije/nakon, ritmička aktivnost, dan/noć, sezone itd.) i prostoru (ispred/iza, na/ispod,
desno/lijevo itd.)