Glavne gaze dinamičnom razvoja ravnoteže
Djeca mlađa od četiri godine moraju naučiti kako kontrolirati svoje tijelo i kretati se u bilo kojem smjeru polako se gegajući na dvije noge. Sa četiri godine, dijete može hodati, stavljajući jednu nogu ispred druge, na stazi širine najmanje pola metra. Sa šest godina, dijete može hodati s jednom nogom ispred druge, punim stopalom od pete do prstiju, na stazi širine njihova stopala.
Psihomotorički razvoj:
Psihomotorički razvoj djece temelji se na genetici, motoričkim vještinama i psihologiji.
Proizvod može utjecati na psihomotorički razvoj djeteta ako utječe na motoričke vještine.
Ovo motoričko područje ima više većih komponenti: mapiranje tijela, dinamičku koordinaciju, ravnotežu koordinaciju ruke i oka, fine motoričke vještine te vremensko o prostorno strukturiranje.
Mapiranje tijela
Mapiranje tijela odnosi se na djetetovu percepciju svojeg tijela što mu omogućuje svladavanje pokreta i razvoj samosvijesti. Razvoja se na temelju podražaja i radnji ("tijelo koje osjeća, kreće se"), prije nego što se predstavlja i opisuje ("tjelesno predstavljanje", crtež osobe). Što se dijete više kreće, više uči poboljšavati svoje mapiranje tijela i bolje je u pokretu.
Koordinacija oko-ruka
Koordinacija ruku i očiju uključuje radnje potrebne za ciljanje s dijelom dijela ili cijelim tijelom: za malu djecu, praćenje putanje, zatim ciljanje velikih predmeta i ciljeva, rukama i nogama, prije nego što prijeđe na manje predmete i ciljeve dok uče kontrolirati svoje prste: sviranje klavira, uvlačenje perlica na konac, pisanje.
Svijest o prostoru i vremenu
Svijest o prostoru i vremenu uključuje sve što ima veze s djetetovom percepcijom sebe u vremenu
(prije/nakon, ritmička aktivnost, dan/noć, sezone itd.) i prostoru (ispred/iza, na/ispod,
desno/lijevo itd.).