XCR UCI / XCR TRIATLON: U ČEMU JE RAZLIKA
Bicikl XCR pruža položaj za vožnju koji zadovoljava potrebe triatlonaca, s mogućnošću maksimiziranja prilagodbe dužine i širine zahvaljujući pričvrsnoj pločici te nastavcima i posebnim triatlonskim naslonima za ruke.Okvir Tri uključuje i kutiju s alatom i kutiju za hranu.Bicikl XCR osmišljen je da zadovolji UCI norme, a time i osobito podešavanje položaja na upravljaču (dubina i širina)
XCR UCI OKVIR: ZVIJER NA KOTAČIMA
XCR okvir od karbona visokog modula za najzahtjevnije bicikliste.
Odabrana su i spajana najbolja karbonska vlakna koja kombiniraju odraz i malu težinu.Osmišljen u suradnji s tvrtkom Swiss Side, čija je stručnost u aerodinamici omogućila ostvarivanje svake mogućnosti bez kompromisa.
Njegovom razvoju pridonio je Denis Chevrot, dvostruki europski prvak u ironmanu, koji vozi XCR.
PODESIVI KOKPIT
Ispravan položaj ključan je u izvedbi, posebno tijekom triatlona na duge staze.
Omogućava brojne prilagodbe: Visina, širina, dubina i kut s različitim elementima kao što su platforma za podupiranje nastavka i različiti odstojnici (20 to 95 mm u visinu, kut 0° do 30°).Dizajnirali smo nastavke kako bismo kombinirali maksimalnu prilagodbu uz osiguravanje savršene ergonomije.
Sklop Shimano ULTEGRA Di2
Odabrali smo pogon CLM Triathlon Shimano Ultegra Di2 8170 zbog učinkovitosti i pouzdanosti:
lijeva ručica Shimano Dura Ace ST-R9180
desna ručica Shimano Dura Ace ST-R9180
par gumba SW-R9160
čeljusti hidrauličke kočnice Dura Ace BR-R9270
prednji mjenjač Ultegra FD-R8150
stražnji mjenjač s 12 brzina Ultegra RD-R8150
kazeta s 12 brzina R8101 11-30
osovina pogona R8100 52x36
Veličine poluga: XS/S 165 mm
M 170 mm
L/XL 172,5 mm
Senzor snage Inpeak.
Odabrali smo senzore INPEAK zbog pouzdanosti i izvrsne preciznosti.
U ovom slučaju Inpeak Powercrank-E single (lijeva poluga)
SWISS SIDE KOTAČI / MICHELIN GUME
Kotači Swiss Side među najbržima su na tržištu, stoga smo odabrali modele Hadron² Classic, zlatni standard u aerodinamici.
Prednji kotač: HADRON² Ultimate 625
Stražnji kotač:
HADRON² Ultimate 800
DT 180 naba
Michelin Power Cup Tubeless ready 700x25 gume
Preporučeni tlak: 5 - 8 bara
Maks. širina gume: 30 mm
UPOZORENJE I PODEŠAVANJE
Pozor: nikad ne stišćite kočnice ako kotač nije pričvršćen jer to može dovesti do toga da se pakne kočnica zalijepe jedna za drugu.
Ako rotor dodiruje pakne, ovako ćete poravnati kotač i čeljust:
- Otpustite osovinu kotača
- Snažno zakočite i istovremeno zategnite osovinu
- Ako rotor još uvijek dodiruje kočnice, učinite istu stvar i otpustite čeljust
- Ako ne možete riješiti problem, posjetite neki od naših servisa.
POSTUPAK NAMJEŠTANJA KOČNICA
Kočnice razradite na ravnoj i suhoj cesti bez prepreka.Važno je naizmjenično aktivirati prednju i stražnju kočnicu i slijediti ove korake:
1. KORAK: Vozite brzinom od 15 km/h i postupno kočite kako biste usporili na 5 km/h, 10 puta zaredom.
2. KORAK: Vozite brzinom od 20 km/h i postupno kočite kako biste usporili na 5 km/h, 10 puta zaredom.
3. KORAK: Vozite brzinom od 25 km/h i postupno kočite kako biste usporili na 5 km/h, 10 puta zaredom.
Između koraka otpustite i vozite nekoliko metara.
SAVJET O ODRŽAVANJU
Redovito servisirajte pogon, posebno ako vozite u teškim uvjetima (mokre i/ili nečiste ceste).
Redovito održavanje produljuje vijek trajanja pogona.
Potrebno je redovito provjeravati lanac pomoću našeg indikatora pohabanosti lanca,
koji je dostupan na decathlon.hr.
KOJU VELIČINU ODABRATI?
Pogledajte tablicu geometrije okvira bicikla.
Preporučujemo posturalnu studiju za što bolje performanse.
Ako ste između veličina, bolji je manji bicikl ako želite više dinamičnosti i živahnosti. Međutim, ako želite udobnost tijekom vožnji na većim udaljenostima, veći bicikl puno je bolji.
Pedale
Pedale nisu priložene
Stabilnost
Nađite korisnički priručnik i sav sadržaj o proizvodu XCR klikom na poveznicu u nastavku:
https://support.decathlon.fr/