XCR TRI OKVIR, ZVIJER NA KOTAČIMA!
XCR okvir od karbona visokog modula za najzahtjevnije bicikliste.
Naš partner triatlonac Denis Chevrot, dvostruki europski prvak u Ironmanu, vozi XCR.
Osmišljen u suradnji s tvrtkom Swiss Side, čija je stručnost u aerodinamici omogućila ostvarivanje svake mogućnosti bez kompromisa.
Za prehrambene potrebe na triatlonima većih udaljenosti, kutija je postavljena na gornju cijev za 6 pločica ili gelova
XCR TRIATHLON KABINA
Ispravan položaj ključan je u izvedbi, posebno tijekom trial vožnji.
Kabina omogućava brojne prilagodbe: visine, širine, dubine i kuta uz različite elemente kao što su platforma za potporu produživača i razni razdjelnici.
Odabrali smo model Zipp Vuka Carbon EVO 110 za savršenu ergonomiju.
SRAM RIVAL AXS POGON
Odabrali smo pogon CLM Triathlon SRAM Rival za učinkovitost i dostupnost:
lijeva ručica s čeljusti i crijevom Sram S900
desna ručica s čeljusti i crijevom Sram S900
kućište Sram AXS Blipbox
satelitski gumbi Sram AXS Blips
satelitski gumbi Sram AXS Clics
punjač Sram AXS
2 baterije Sram AXS
prednji mjenjač Sram rival AXS
stražnji mjenjač s 12 brzina Sram rival AXS
kazeta s 12 brzina Sram rival 10-30
osovina pogona Rival 48x35
Veličine poluga: XS/S 165 mm
M 170 mm
L/XL 172,5 mm
UKLJUČEN SENZOR NAPAJANJA
Osjetite snagu kod svake vožnje! Sram je provjerio pouzdanost, estetiku i funkcionalnost senzora napajanja integriranog u poznatu osovinu pogona Quarq kako bi bila mnogo povoljnija. Novi senzor napajanja je potpuno integriran u osovinu DUB, za savršeno pojednostavljen dizajn kompatibilan s još više bicikala nego ranije. Radi se o nevidljivoj, ultralaganoj tehnologiji s kojom ćete još brže stići do cilja.
KOTAČI FULCRUM / GUME MICHELIN
Odabrali smo kotače Fulcrum Wind koji nude aerodinamičnost i stabilnost te izvrsnu upravljivost na zavojitim rutama.
Gume Michelin Power Cup Tubeless ready 700x25
Preporučeni tlak: 5 - 8 bara
UPOZORENJE I PODEŠAVANJE
Pozor: nikad ne stišćite kočnice ako kotač nije pričvršćen jer to može dovesti do toga da se pakne kočnica zalijepe jedna za drugu.
Ako rotor dodiruje pakne, ovako ćete poravnati kotač i čeljust:
- Otpustite osovinu kotača
- Snažno zakočite i istovremeno zategnite osovinu
- Ako rotor još uvijek dodiruje kočnice, učinite istu stvar i otpustite čeljust
- Ako ne možete riješiti problem, posjetite neki od naših servisa.
POSTUPAK NAMJEŠTANJA KOČNICA
Kočnice razradite na ravnoj i suhoj cesti bez prepreka.Važno je naizmjenično aktivirati prednju i stražnju kočnicu i slijediti ove korake:
1. KORAK: Vozite brzinom od 15 km/h i postupno kočite kako biste usporili na 5 km/h, 10 puta zaredom.
2. KORAK: Vozite brzinom od 20 km/h i postupno kočite kako biste usporili na 5 km/h, 10 puta zaredom.
3. KORAK: Vozite brzinom od 25 km/h i postupno kočite kako biste usporili na 5 km/h, 10 puta zaredom.
Između koraka otpustite i vozite nekoliko metara.
SAVJET O ODRŽAVANJU
Redovito servisirajte pogon, posebno ako vozite u teškim uvjetima (mokre i/ili nečiste ceste).
Redovito održavanje produljuje vijek trajanja pogona.
Potrebno je redovito provjeravati lanac pomoću našeg indikatora pohabanosti lanca,
koji je dostupan na našim internetskim stranicama.
KOJU VELIČINU ODABRATI?
Pogledajte tablicu geometrije okvira bicikla.
Preporučujemo posturalnu studiju za što bolje performanse.
Ako ste između veličina, bolji je manji bicikl ako želite više dinamičnosti i živahnosti. Međutim, ako želite udobnost tijekom vožnji na većim udaljenostima, veći bicikl puno je bolji.
Pedale
Pedale nisu priložene
Stabilnost
Dostupan sadržaj naći ćete na poveznici u nastavku:
https://support.decathlon.fr/