BTWIN
8501269
GUMA ZA TREKKING 9 700 PROTECT PLUS
24,99 € (188,29 kn)
s PDV-om
Dostupnost po trgovinama
Dostupnost po trgovinama
Osmišljena za redovitu vožnju bicikla na svim terenima (staze i grubi tereni).
PREDNOSTI PROIZVODA
Kompatibilnost
ETRTO 38-622Trakcija
Visoki gazni sloja za maksimalno kačenje na svim vrstama terena.Otpornost na puknuće
Tijelo od 60 TPI pruža udobnost i robusnost.Učinkovitost
Niski otpor okretaja koji omogućuje mikro kramponima na središnjem profilu gume.Težina
610 g.Kruti obrub.TEHNIČKE INFORMACIJE
Kako izmjeriti istrošenost gume?
Kako biste procijenili istrošenost guma, a prije svega znali kad ih je potrebno zamijeniti, valja provjeravati stanje gaznog sloja. Ustvari, znakovi istrošenosti mogu biti:
- izlizanost gaznog sloja,
- niz mikro pukotina,
- spljošćivanje gaznog sloja
- vidljivo tkanje na tijelu gume.
U svakom od ovih slučajeva guma je istrošena i potrebno ju je zamijeniti.
- izlizanost gaznog sloja,
- niz mikro pukotina,
- spljošćivanje gaznog sloja
- vidljivo tkanje na tijelu gume.
U svakom od ovih slučajeva guma je istrošena i potrebno ju je zamijeniti.
Kako skinuti gumu?
Za skidanje gume, potrebno je ispuhati zračnicu sve dok iz nje više ne izlazi zrak. Zatim možete skinuti gumu s obruča pomoću ključa za skidanje gume.
Kako ponovno staviti gumu?
Za zamjenu gume, stavite jedan obrub gume u obruč kotača. Kad je to učinjeno, napušite zračnicu do otprilike 30 % prije postavljanja u gumu (prethodno napuhavanje ograničava opasnost od uklještenja zračnice). Zatim postavite drugi obrub gume u obruč kotača, počevši nasuprot ventila. Prije potpunog napuhavanja gume provjerite da zračnica nije zaglavljena između gume i obruba.
Kako pravilno napuhati gumu
Pažljivo napušite gumu. Preporučeni tlak je naznačen na bočnoj strani gume i na specifikaciji proizvoda (dostupno na mrežnim stranicama).
Pored toga, prije svakog izlaska provjerite da je tlak u gumama podešen.
Pored toga, prije svakog izlaska provjerite da je tlak u gumama podešen.
Stručni savjet
Kod napuhavanja gume, provjerite da tlak odgovara terenima i prije svega vremenskim uvjetima. Ako vozite po kišovitom vremenu, smanjite tlak u gumama kako biste povećali kačenje. Naprotiv, ako vozite po suhom vremenu, možete povećati tlak.