Provjerite uvjete i mogućnosti dostave / Standardna dostava / Preuzimanje u trgovini / Dostave iz trgovine
Ship from store

DOSTAVA IZ TRGOVINE!

DOSTAVA U ROKU 2-3 DANA UKOLIKO JE PROIZVOD DOSTUPAN U TRGOVINI!

Od sada Decathlon nudi novu opciju dostave “Dostava iz trgovine”. Ukoliko je željeni proizvod dostupan u trgovini, možemo ti ga dostaviti u roku 3 dana.
Prilikom odabira načina dostave, odaberi opciju “Dostava iz trgovine”.
Nakon dodavanja željenih proizvoda u košaricu, odaberi opciju dostave koja ti najviše odgovara.
Ukoliko su odabrani proizvodi na stanju u trgovini, možeš odabrati opciju dostave “Dostava iz trgovine”.

Potrebno je zadovoljiti 3 uvjeta za dostavu iz trgovine.

1
Proizvodi iz košarice moraju biti na stanju u odabranoj trgovini
2
Odabrana trgovina dostavlja proizvode u svojoj regiji
3
Dnevni limit dostava iz trgovine nije dosegnut

Ukoliko su sva 3 uvjeta zadovoljena, tvoja će se narudžba brzo pripremiti i poslati.

ČESTO POSTAVLJENA PITANJA


  • Kada mogu očekivati svoju narudžbu ukoliko odaberem opciju “Dostava u trgovinu”?

    Ekipa iz trgovine će se potruditi čim prije pripremiti tvoju narudžbu. Predviđeni rok dostave je 2-4 radna dana.

  • Koji su troškovi dostave?

    Troškovi dostave su 30kn.
    Za narudžbe iznad 300kn dostava je besplatna.
    Za narudžbe čija je ukupna masa jednaka ili veća od 30 kg ili se radi o paketu nestandardnih dimenzija, dostava iznosi 150 kn.

  • Koje su opcije plaćanja?

    Plaćanje je trenutno moguće samo kreditnim/debitnim karticama.

  • Kako mogu pratiti svoju narudžbu?

    Za praćenje narudžbe potrebno je prijaviti se u svoj korisnički račun na www.decathlon.hr

  • U izborniku "Moje narudžbe" moći ćete pronaći svoju narudžbu i pratiti njezin status u stvarnom vremenu.
    Nakon što narudžba bude predana dostavljaču, moći ćete vidjeti status dostave na našoj web stranici i dobit ćete obavijest na e-mail.
  • Što ako moja narudžba kasni?

    Javi se našoj korisničkoj podršci na 0800 8801 ili putem kontakt obrasca kako bismo mogli provjeriti status narudžbe i obavijestiti te o točnom vremenu dostave.

  • Što ako u trenutku dostave nisam na adresi?

    Može se dogoditi da nisi na navedenoj adresi u trenutku dostave.
    U takvim će te slučajevima dostavljač pokušati kontaktirati na broj telefona koji si naveo/la prilikom kreiranja narudžbe kako biste se dogovorili o odgovarajućem vremenu dostave.
    U slučaju da te dostavljač ne uspije dobiti na telefon, tvoja narudžba se čuva u najbližem uredu dostavne službe 7 dana.

  • Što ako zaprimim narudžbu ali mi proizvodi ne odgovaraju?

    Uvijek možeš iskoristiti svoje pravo na zamjenu za drugi proizvod ili na povrat sredstava.

  • Što ako zaprimim oštećenu narudžbu?

    Ako je pakiranje narudžbe koju očekuješ oštećeno, nemoj ju preuzeti od kurira te nas obavijesti o nastaloj situaciji na 0800 8801.
    Pokušat ćemo poslati novi proizvod što je prije moguće ili ćemo ti vratiti uplaćeni iznos ukoliko trenutno nije dostupan.
    Ako si paket ipak preuzeo/la, u tom nas slučaju kontaktiraj na 0800 8801 ili na info@decathlon.hr i priloži fotografije oštećenja s kratkim opisom situacije i brojem narudžbe.
    Nakon provjere, kontaktirati ćemo te što je prije moguće i predložiti odgovarajuće rješenje.

  • Mogu li otkazati svoju narudžbu?

    Ako ju nismo obradili i predali kurirskoj službi, možemo ju otkazati. Javi se našoj korisničkoj podršci na 0800 8801, pripremi broj narudžbe i dalje će se oni za sve pobrinuti.
    Ukoliko je narudžba već predana kurirskoj službi, nije ju moguće otkazati. U tom slučaju možeš odbiti narudžbu za koju ćemo nakon što se vrati nama izvršiti povrat sredstava.

  • Kada mogu očekivati povrat sredstava?

    Povrat sredstava možeš očekivati u 14 radnih dana od potvrde povrata.
  •