Besplatna dostava za narudžbe bicikala!
Ship from store

DOSTAVA IZ TRGOVINE!

DOSTAVA U ROKU 2-3 DANA UKOLIKO JE PROIZVOD DOSTUPAN U TRGOVINI!

Od sada Decathlon nudi novu opciju dostave “Dostava iz trgovine”. Ukoliko je željeni proizvod dostupan u trgovini, možemo ti ga dostaviti u roku 3 dana.
Prilikom odabira načina dostave, odaberi opciju “Dostava iz trgovine”.
Nakon dodavanja željenih proizvoda u košaricu, odaberi opciju dostave koja ti najviše odgovara.
Ukoliko su odabrani proizvodi na stanju u trgovini, možeš odabrati opciju dostave “Dostava iz trgovine”.

Potrebno je zadovoljiti 3 uvjeta za dostavu iz trgovine.

1
Proizvodi iz košarice moraju biti na stanju u odabranoj trgovini
2
Odabrana trgovina dostavlja proizvode u svojoj regiji
3
Dnevni limit dostava iz trgovine nije dosegnut

Ukoliko su sva 3 uvjeta zadovoljena, tvoja će se narudžba brzo pripremiti i poslati.

ČESTO POSTAVLJENA PITANJA


  • Kada mogu očekivati svoju narudžbu ukoliko odaberem opciju “Dostava u trgovinu”?

    Ekipa iz trgovine će se potruditi čim prije pripremiti tvoju narudžbu. Predviđeni rok dostave je 2-4 radna dana.

  • Koji su troškovi dostave?

    Troškovi dostave su 30kn.
    Za narudžbe iznad 300kn dostava je besplatna.
    Za narudžbe čija je ukupna masa jednaka ili veća od 30 kg dostava iznosi 150 kn.

  • Koje su opcije plaćanja?

    Plaćanje je trenutno moguće samo kreditnim/debitnim karticama.

  • Kako mogu pratiti svoju narudžbu?

    Za praćenje narudžbe potrebno je prijaviti se u svoj korisnički račun na www.decathlon.hr

  • U izborniku "Moje narudžbe" moći ćete pronaći svoju narudžbu i pratiti njezin status u stvarnom vremenu.
    Nakon što narudžba bude predana dostavljaču, moći ćete vidjeti status dostave na našoj web stranici i dobit ćete obavijest na e-mail.
  • Što ako moja narudžba kasni?

    Javi se našoj korisničkoj podršci na 0800 8801 ili putem kontakt obrasca kako bismo mogli provjeriti status narudžbe i obavijestiti te o točnom vremenu dostave.

  • Što ako u trenutku dostave nisam na adresi?

    Može se dogoditi da nisi na navedenoj adresi u trenutku dostave.
    U takvim će te slučajevima dostavljač pokušati kontaktirati na broj telefona koji si naveo/la prilikom kreiranja narudžbe kako biste se dogovorili o odgovarajućem vremenu dostave.
    U slučaju da te dostavljač ne uspije dobiti na telefon, tvoja narudžba se čuva u najbližem uredu dostavne službe 7 dana.

  • Što ako zaprimim narudžbu ali mi proizvodi ne odgovaraju?

    Uvijek možeš iskoristiti svoje pravo na zamjenu za drugi proizvod ili na povrat sredstava.

  • Što ako zaprimim oštećenu narudžbu?

    Ako je pakiranje narudžbe koju očekuješ oštećeno, nemoj ju preuzeti od kurira te nas obavijesti o nastaloj situaciji na 0800 8801.
    Pokušat ćemo poslati novi proizvod što je prije moguće ili ćemo ti vratiti uplaćeni iznos ukoliko trenutno nije dostupan.
    Ako si paket ipak preuzeo/la, u tom nas slučaju kontaktiraj na 0800 8801 ili na info@decathlon.hr i priloži fotografije oštećenja s kratkim opisom situacije i brojem narudžbe.
    Nakon provjere, kontaktirati ćemo te što je prije moguće i predložiti odgovarajuće rješenje.

  • Mogu li otkazati svoju narudžbu?

    Ako ju nismo obradili i predali kurirskoj službi, možemo ju otkazati. Javi se našoj korisničkoj podršci na 0800 8801, pripremi broj narudžbe i dalje će se oni za sve pobrinuti.
    Ukoliko je narudžba već predana kurirskoj službi, nije ju moguće otkazati. U tom slučaju možeš odbiti narudžbu za koju ćemo nakon što se vrati nama izvršiti povrat sredstava.

  • Kada mogu očekivati povrat sredstava?

    Povrat sredstava možeš očekivati u 14 radnih dana od potvrde povrata.
  •