Provjerite uvjete i mogućnosti dostave / Standardna dostava / Preuzimanje u trgovini / Dostave iz trgovine
Referentni broj : 8588490
Dodaj na moj popis želja
Proizvod je već dodan
PRIBOR ZA VJEŽBANJE TEŽINOM TIJELA

Šipka za zgibove s blokadom 70 cm

CORENGTH
4.1/5
4.1/5
Decathlon
Naš tim osmislio je ovu šipku za zgibove za jednostavno vježbanje kod kuće. Želite šipku koja se brzo postavlja? Isprobajte našu šipku za zgibove: postavlja se bez vijaka za vježbanje gornjeg dijela tijela.

Prednosti proizvoda

Čvrstoća Podnosi opterećenje do 100 kg bez vijaka i do 120 kg s vijcima
Polivalentnost Ojačajte leđa, ruke i trbuh jednim dodatkom!
Jednostavno sastavljanje / rastavljanje Jednostavno postavljanje i skidanje bez alata.
Kompaktnost Spremite ispod kreveta ili u ormar.

Tehničke informacije

Šipka za zgibove za vas i za vaš dom.

Naš tim osmislio je šipku koja se prilagođava vašem stambenom prostoru!
Uz sustav postavljanja pritiskom, ne trebate bušiti rupe u zidu. Patentirani sustav blokade šipke omogućuje vam sigurno vježbanje. Rezultat: jači mišići na leđima!Oprez: ne postavljajte ovu šipku na zid od gips ploča.

Kako postaviti šipku za zgibove

Bez vijaka: Prilagodite duljinu šipke okretanjem krajeva.
Zatim blokirajte šipku zatezanjem središnjeg dijela.
Kako biste osigurali da se ne oslobodi tijekom upotrebe umetnite plavi prsten u jedan od dva utora. Možete bez brige izvoditi zgibove na bilo kojoj strani šipke. Pomoću vijaka: izbušite rupe na željenoj visini, provjerite libelom da su u ravnini i umetnite tiple i vijke

Koje su dimenzije šipke za zgibove?

Šipka se produžuje sa 65 na 95 cm
Crveni graničnici imaju promjer od 4,7 cm

Koje vježbe se mogu izvoditi pomoću šipke za zgibove?

Za jačanje i bodybuilding, šipka za zgibove omogućava vježbanje gornjeg dijela tijela uz vježbe jačanja: bicepsa, leđa, ramena, prsa i trbuha. Hvatanje s dlanovima okrenutim prema sebi omogućuje vježbanje bicepsa. Izvođenjem zgibova s dlanovima okrenutima prema van jačate leđa.
A trbušni mišići? Koristite šipku za podizanje nogu/koljena.

Zgibovi za početnike

Podizanje vlastite tjelesne težine jedan je od prvih izazova u vježbanju. Početnici mogu započeti s trakama za otpor kako bi prilagodili težinu tijekom vježbanja
.
Nakon što budete mogli izvoditi zgibove, možete nositi prsluk s utezima kako biste povećali težinu!

Pogledajte više Pogledajte manje

Sastav / savjet

Sastav
Okvir
80% Čelik, 5% Termoplastični poliuretan, 15% Guma - nitril-butadienska guma
Ograničena uporaba: Najveća težina: 120 kg s vijcima
100 kg bez vijaka

Naše obaveze

Jamstvo: 2 Godina

Vaše recenzije

Recenzije naših članova tima