Besplatna dostava za narudžbe bicikala!
KUPUJTE SIGURNO NA DECATHLON.HR

Na ovoj stranici možete istražiti razne mogućnosti kupnje na našoj web stranici. Za više informacija možete pročitati često postavljena pitanja ili nas nazovite na 0800 8801.

KAKO IZRADITI NARUDŽBU?
ČESTO POSTAVLJENA PITANJA
Koji su troškovi dostave?

Troškovi dostave su 30kn.

Za narudžbe iznad 300kn dostava je besplatna.
Za narudžbe čija je ukupna masa jednaka ili veća od 30 kg dostava iznosi 150 kn.

Koje su opcije plaćanja?

Plaćanje je trenutno moguće samo kreditnim/debitnim karticama ili darovnim karticama.

Kako mogu pratiti svoju narudžbu?

Za praćenje narudžbe potrebno je prijaviti se u svoj korisnički račun na www.decathlon.hr
U izborniku "Moje narudžbe" moći ćete pronaći svoju narudžbu i pratiti njezin status u stvarnom vremenu.
Nakon što narudžba bude predana dostavljaču, moći ćete vidjeti status dostave na našoj web stranici i dobit ćete obavijest na e-mail.

Što ako moja narudžba kasni?

Javi se našoj korisničkoj podršci na 0800 8801 ili putem kontakt obrasca kako bismo mogli provjeriti status narudžbe i obavijestiti te o točnom vremenu dostave.

Što ako u trenutku dostave nisam na adresi?

Može se dogoditi da nisi na navedenoj adresi u trenutku dostave.
U takvim će te slučajevima dostavljač pokušati kontaktirati na broj telefona koji si naveo/la prilikom kreiranja narudžbe kako biste se dogovorili o odgovarajućem vremenu dostave.
U slučaju da te dostavljač ne uspije dobiti na telefon, tvoja narudžba se čuva u najbližem uredu dostavne službe 7 dana.

Što ako zaprimim narudžbu ali mi proizvodi ne odgovaraju?

Uvijek možeš iskoristiti svoje pravo na zamjenu za drugi proizvod ili na povrat sredstava.

Kako mogu vratiti/zamijeniti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Proizvode možeš vratiti/zamijeniti u svim Decathlon trgovinama. Na ulazu u svaku trgovinu dočekati će te info pult gdje možeš predati proizvode koji ti ne odgovaraju i ostvariti zamjenu ili povrat sredstava. Samo ne zaboravi ponijeti račun :)
Ako nisi u mogućnosti doći do trgovine, možeš kreirati i online povrat u svom profilu i poslati neodgovarajuće proizvode na: Decathlon Zagreb Istok (korisnička podrška), Siniše Glavaševića 5, 10000 Zagreb.
Kada zaprimimo tvoj povrat, on će biti obrađen i izvršiti ćemo zamjenu/povrat sredstava u najkraćem mogućem roku.

Kada mogu očekivati povrat sredstava?

Povrat sredstava možeš očekivati u 14 radnih dana od potvrde povrata.

Što ako zaprimim oštećenu narudžbu?

Ako je pakiranje narudžbe koju očekuješ oštećeno, nemoj ju preuzeti od kurira te nas obavijesti o nastaloj situaciji na 0800 8801.
Pokušat ćemo poslati novi proizvod što je prije moguće ili ćemo ti vratiti uplaćeni iznos ukoliko trenutno nije dostupan.
Ako si paket ipak preuzeo/la, u tom nas slučaju kontaktiraj na 0800 8801 ili na info@decathlon.hr i priloži fotografije oštećenja s kratkim opisom situacije i brojem narudžbe.
Nakon provjere, kontaktirati ćemo te što je prije moguće i predložiti odgovarajuće rješenje.

Mogu li otkazati svoju narudžbu?

Ako narudžbu nismo obradili i predali kurirskoj službi, možemo ju otkazati. Javi se našoj korisničkoj podršci na 0800 8801, pripremi broj narudžbe i dalje će se oni za sve pobrinuti.
Ukoliko je narudžba već predana kurirskoj službi, nije ju moguće otkazati. U tom slučaju možeš odbiti narudžbu za koju ćemo nakon što se vrati nama izvršiti povrat sredstava.