Besplatna dostava za narudžbe bicikala!
Referentni broj : 8336581
Dodaj na moj popis želja
Proizvod je već dodan
OPREMA ZA JAČANJE

Utezi za pilates 2 x 3 kg

NYAMBA
4.7/5
4.7/5
Decathlon
dok 99,00kn -%

Od

99,00kn*
Cijena uključuje naknadu za recikliranje za električnu opremu i baterije DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice / Od

Od do

* Prodaja iz do Do isteka zaliha
* Od i ograničena zaliha
99,00kn -%
Prije0,00knSada99,00kn**
Cijena uključuje naknadu za recikliranje za električnu opremu i baterije DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice / Od

* Od do

* Prodaja iz do Do isteka zaliha
* Od i ograničena zaliha
Odaberite trgovinu radi zalihe
Utezi su važan dio opreme za trening jačanja tijela. Ovaj je model dostupan u šest različitih veličina u skladu s vašim potrebama. Svidjet će vam se: - Udoban hvat - Dizajn koji se ne kotrlja Obožavat ćete: Koliko su svestrani: svi vaši čučnjevi, iskoraci i mišićne vježbe bit će intenzivniji

Prednosti proizvoda

Polivalentnost 6 modela za sve vaše potrebe, od 500 g do 5 kg!
Uključen poster s vježbama!
Stabilnost Praktično: neće se otkotrljati po podu!
Jednostavno održavanje Premaz se jednostavno čisti i ne ostavlja tragove na podu!

Tehničke informacije

Koje utege odabrati?

Izbor težine ovisi o vašoj vještini i mišićima koje želite vježbati.
Odgovarajuća težina je ona koja odgovara vašoj vještini. Trebate moći dovršiti ponavljanja, ali i osjetiti umor na kraju.
Mišići donjeg dijela tijela (bedra, gluteusi itd.) su veći od onih na gornjem dijelu tijela (ramena, bicepsi itd.).
To znači da za izvođenje čučnjeva ili iskoraka trebate odabrati teže utege (2 kg i više), a manju težinu za manje mišiće gornjeg dijela tijela (1 kg).

Koje se vježbe mogu izvoditi s utezima?

Ne znate s kojom vježbom započeti ili kako zauzeti pravi položaj? Potražite vježbe na internetskim stranicama domyos.com ili u korisničkim uputama u odlomku u nastavku. Naš tim dizajnera i sportskih trenera osmislio je niz vježbi za pomoć. Postoji mnogo besplatnih videa s vježbama s utezima i posteri koje možete preuzeti iz korisničkog vodiča.

Kako napredovati pomoću utega

Važno je uvijek započeti sa zagrijavanjem cijelog tijela uz korištenje laganih utega kako bi se mišići pripremili za vježbanje i spriječila ozljeda.
Početnici trebaju započeti s laganim utezima (1 kg) dok ne nauče ispravnu tehniku.
Nakon što svladate osnove, možete postupno povećavati težinu (po 500 g) kod svakog drugog treninga.

DODATNI DETALJI

Mijenjajte intenzitet treniranja za bolje rezultate
Mijenjajte raspon kretanja, težinu i brzinu!

Pogledajte više Pogledajte manje

Sastav / savjet

Sastav
Šipka
100% Željezo
Sloj
100% Polivinil klorid (PVC)
Upute o brizi Očistite vlažnom krpicom.
Savjeti o zalihama Spremite na čisto, suho i tamno mjesto na temperaturi do 25 °C
Ne spremajte pored izvora topline:radijator, podno grijanje, prozor, lakirane površine
Ograničena uporaba: Ne dopustite da padnu na pod

Naše obaveze

"Odlično za treniranje za surfanje i fizikalnu terapiju za lagano jačanje ruku. Počela sam s najlakšim utezima. Još uvijek dižem utege jer daje rezultate!" Catherine, Decathlonov kupac
Testirajte proizvod Izrađeno od materijala koji zajamčeno ne sadrže štetne tvari.
Provodimo testove radi provjere postojanosti težine i veličine utega.
Jamčimo da se neće otkotrljati ili ostaviti trag na podu
Jamstvo: 2 Godina

Vaše recenzije

Recenzije naših članova tima