Sakrij filtere
Filteri 0
Poredaj po:
Filteri 0
  • Bicikl za cyclo-cross utrke RCX II APEX AXS 12-S sivi
  • Bicikl za cyclo-cross utrke RCX II APEX AXS 12-S sivi
  • Bicikl za cyclo-cross utrke RCX II APEX AXS 12-S sivi
  • Bicikl za cyclo-cross utrke RCX II FORCE AXS 12S ljubičasti
  • Bicikl za cyclo-cross utrke RCX II APEX AXS 12-S sivi
  • Bicikl za cyclo-cross utrke RCX II APEX AXS 12-S sivi
  • Bicikl za cyclo-cross utrke RCX II APEX AXS 12-S sivi
  • Bicikl za cyclo-cross utrke RCX II APEX AXS 12-S sivi
  • Bicikl za cyclo-cross utrke RCX II APEX AXS 12-S sivi
Bicikl za cyclo-cross utrke RCX II APEX AXS 12-S sivi
VAN RYSEL
8788042

Bicikl za cyclo-cross utrke RCX II APEX AXS 12-S sivi

2.579,99 € (19.438,93 kn)
s PDV-om
  • Bicikl za cyclo-cross utrke RCX II APEX AXS 12-S sivi
  • Bicikl za cyclo-cross utrke RCX II APEX AXS 12-S sivi
  • Bicikl za cyclo-cross utrke RCX II APEX AXS 12-S sivi
  • Bicikl za cyclo-cross utrke RCX II FORCE AXS 12S ljubičasti
  • Bicikl za cyclo-cross utrke RCX II APEX AXS 12-S sivi
  • Bicikl za cyclo-cross utrke RCX II APEX AXS 12-S sivi
  • Bicikl za cyclo-cross utrke RCX II APEX AXS 12-S sivi
  • Bicikl za cyclo-cross utrke RCX II APEX AXS 12-S sivi
  • Bicikl za cyclo-cross utrke RCX II APEX AXS 12-S sivi
Bicikl za cyclo-cross utrke RCX II APEX AXS 12-S sivi
Veličina :
Nije dostupno online

Dostupnost po trgovinama

Osmišljen za cyclo-cross utrke, s karbonskim okvirom koji se dokazao na međunarodnim utrkama. Spreman za utrku.

PREDNOSTI PROIZVODA

Učinkovitost

Učinkovitost

Karbonski okvir i vilica.
Polivalentnost

Polivalentnost

Osmišljen za cyclo-cross, ali prikladan i za gume od 40 mm.
Snaga kočenja

Snaga kočenja

HIDRAULIČKE DISK KOČNICE

TEHNIČKE INFORMACIJE

RCX II

Naš novi bicikl sjajan je za zimske vožnje. Tolerantan je i brz i ističe se u gomili svojim performansama.
S brojnim poboljšanjima u odnosu na prijašnji RCX, osobito s boljim odbacivanjem blata na mjestima gdje se cijev sjedala spaja sa stražnjim trokutom. Glavni trokut uzdignut je, a oblik glavne cijevi je prilagođen za lakše spuštanje ramena prilikom nošenja bicikla.

Okvir i vilica

100% karbonski okvir i vilica
okvir s odobrenjem UCI-ja
Sajle kroz donju cijev.
Težina okvira: 940 g (M)
Težina vilice: 440 g

Pogon

Nova grupa SRAM APEX AXS s 12 brzina. Ovaj električni pogon vrlo je precizan i izuzetno brz. Mijenjanje brzina postaje dječja igra, čak i na velikoj uzbrdici! Sustav funkcionira s odvojivom vanjskom baterijom koja se nalazi na stražnjem mjenjaču. Kako biste optimizirali korištenje sklopa SRAM Force, preporučujemo preuzimanje aplikacije SRAM CONNECT.

RUČICA MJENJAČA: SRAM Apex AXS
Stražnji mjenjač: SRAM Apex AXS

Lanac: SRAM

ODRŽAVANJE POGONA

Redovito servisirajte pogon, posebno ako vozite u teškim uvjetima (mokre i/ili nečiste ceste).
Redovito održavanje produljuje vijek trajanja pogona.

Potrebno je redovito provjeravati lanac pomoću našeg indikatora istrošenosti lanca,
koji je dostupan na našim internetskim stranicama.

Pogon / kazeta

Zupčanik: SRAM Apex 40 zubaca
Kazeta s 12 brzina: SRAM Apex 10/36

Duljina poluge pogona u skladu s veličinom bicikla:
XS:165 mm
S: 170 mm
M: 172,5 mm
L/XL: 175 mm

Kotači Fulcrum Rapid Red 900

Promjer kotača: 700 C
Težina: 1870 g
Materijal obruča: aluminij
Materijal kruga: aluminij, asimetrični
Visina: sprijeda i straga: 24,1 mm
Širina: 27,1 mm
Unutarnja širina 22 mm
Sustav kočenja: disk kočnica
Kompatibilnost prednje osovine: HH12-100
Kompatibilnost stražnje osovine: HH12-142
Žbice - prednje/stražnje: 28
Ograničenje težine: 120 kg

https://www.fulcrumwheels.com/fr/soutien/roues-oem/rapid-red-900

Na okvir stanu gume do presjeka 40.

Gume:

Gume VITTORIA TERRENO MIX CX 33 mm. Svestrana guma s najlonskom šasijom 120 TPI.

TUBELESS READY: Da

Preporučujemo vožnju bez zračnica s brtvilom za više udobnosti i smanjenje opasnosti od bušenja.

Gume su postavljene bez brtvila. Slijedite sljedeći postupak kako biste prije upotrebe završili pripremu s brtvilom (60 ml po gumi): https://www.youtube.com/watch?v=vv6t7gapiIE

Kočnice

Kočnice Sram Apex su hidrauličke. To omogućuje progresivno, snažnije kočenje nego kod hidrauličkih kočnica koje se pokreću kabelom.
Diskovi od 160 mm sprijeda i straga.Ove kočnice morat ćete razraditi. Samo kočite postupno 20 puta na niskoj brzini (20 km/h), a zatim ponovite na 30 km/h. Pazite da razradite obje kočnice.
Razrađivanje stvara više trenja između diska i pakne kočnice.

Održavanje hidraulične kočnice

Hidraulične kočnice rade pomoću zatvorenog kruga između ručice kočnice i čeljusti.
Imaju bužir za održavanje brtvljenja.
S vremenom ćete primijetiti normalni gubitak tlaka u bužirima, što dovodi do smanjenja učinkovitosti kočenja. Kad je ručica kočnice premekana, ili se zaustavlja uz sam upravljač, potrebno je odzračiti sustav. Za ovo su potrebni posebni alati i znanje.

UPOZORENJE I PODEŠAVANJE

Pozor: nikad ne stišćite kočnice ako kotač nije pričvršćen jer to može dovesti do toga da se pakne kočnica zalijepe jedna za drugu.
Ako disk zapinje, slijedite ove upute za ponovno poravnanje kotača i čeljusti:
- Otpustite osovinu kotača
- Snažno zakočite i istovremeno zategnite osovinu
- Ako rotor još uvijek dodiruje kočnice, učinite istu stvar i otpustite čeljust
- Ako ne možete riješiti problem, posjetite neki od naših servisa.

Upravljač / ležaj / lula

Upravljač: VAN RYSEL ALUMINIJSKI
400 mm u veličini XS i S
420 u veličini M, L i XL

LULA: VAN RYSEL ALUMINIJ
XS: 70
S: 80
M: 90
L: 100
XL: 110

Sjedala / cijev sjedala

Sjedalo: VAN RYSEL
Cijev sjedala: VAN RYSEL ALU 27,2

XS: 250 mm
S/M/L: 350 mm
XL: 400 mm

Pedale

Pedale nisu priložene

Težina

8,7 kg za veličinu M bez pedala

ODRŽAVANJE BICIKLA

Bicikli za cross-country i šljunak trebaju posebno održavanje. Često su izloženi vrlo zahtjevnim uvjetima koji ne štede materijale. Redovito održavanje ključno je za dobro stanje bicikla. Pogon se češće treba mijenjati od onog na cestovnom biciklu. Potrebno je redovito pritezati osovine, obujmicu sjedala, lulu itd.

MOŽE LI SE S OVIM BICIKLOM VOZITI PO ŠLJUNKU?

Pojam šljunak podrazumijeva različite situacije.
Ovaj bicikl je prvenstveno bicikl za cross-country. Osovine nisu ojačane tako da nije prikladan za velika opterećenja.
Okvir nema otvore za pričvršćivanje nosača tereta ili blatobrana.
Međutim, uz odgovarajuće gume, možete ga koristiti i za druge namjene, iako nije namijenjen za downhill.

ŽIVOTNI VIJEK POGONA

Prilikom kupnje bicikla, vodite računa o trošku servisiranja, posebno kad je riječ o pogonu.
Iznosi u nastavku su prosječni kako biste imali okvirnu ideju o tome što možete očekivati. Naravno, variraju ovisno o održavanju pogona.
Prosječan vijek trajanja dobro održavanog cyclocross lanca je 4000 km
Prosječan vijek trajanja cyclocross kazete je 6000 - 10 000 km

KOJU VELIČINU ODABRATI?

Pogledajte tablicu geometrije okvira bicikla.
Ako ste između veličina, bolji je manji bicikl ako želite više dinamičnosti i živahnosti. Međutim, ako želite udobnost tijekom vožnji na većim udaljenostima, veći bicikl puno je bolji.

Video