Besplatna dostava

GLS lokacije za preuzimanje iznad 50€.
24.3. - 28.3.

Uvjeti dostave

Dostava na kućnu adresu ili besplatno preuzimanje u trgovini!

Cijene dostave.
Izaberi način dostave

Dostava na kućnu adresu ili besplatno preuzimanje u trgovini.

Wolt Express dostava dostupna je u svim trgovinama.

Rok za preuzimanje narudžbe u trgovini je 5 dana, a prilikom dolaska pokažite e-mail potvrdu ili broj narudžbe.

Store
Preuzimanje u trgovini

Dostupno isti dan

Besplatno
Store
Dostava u trgovinu

Dostupno nakon 3 dana

Besplatno
Home Delivery
Wolt Express dostava

U roku 2 sata, 9km od trgovine

6,99€
Home Delivery
Standardna dostava

Od 3 do 9 dana

4,49€
Home Delivery
Standardna dostava

Od 3 do 9 dana

4,49€
Home Delivery
Standardna dostava

Od 4 do 9 dana

4,49€
Home Delivery
Brza dostava

Od 1 do 3 dana

4,99€
Home Delivery
Standardna dostava

Od 3 do 9 dana

2,99€
Home Delivery
Brza dostava

Od 1 do 3 dana

3,49€
Home Delivery
Dostava bicikala

Od 4 do 10

9,99€
Home Delivery
Gabaritne narudžbe

Od 4 do 10

20,00€

Praćenje narudžbi

Pratite svoju narudžbu jednostavno i brzo putem službi dostave kao što su DPD, GLS, UPS i Intereuropa. Sve što vam je potrebno je broj za praćenje kako biste u svakom trenutku provjerili status isporuke.

Za praćenje vaše Wolt Express dostave, čim trgovina pripremi narudžbu, dobit ćete SMS s poveznicom za praćenje u stvarnom vremenu.

Dodatne informacije

*Vrijeme dostave može odstupati od navedene. Procjenjeno vrijeme dostave je vidljivo prilikom odabira načina dostave.

Pošiljke s tarifnom težinom iznad 20 kg ili većih dimenzija preuzima i dostavlja dostavljač do ulaza u objekt, u kojoj je adresa primatelja. Primatelj se obvezuje pružiti pomoć dostavljaču pri utovaru i istovaru. Imajte na umu da se fitness uređaji ili posebne pošiljke dostupne u bližem skladištu dostavljaju u roku od 6 radnih dana.

Decathlon Hrvatska d.o.o. („Decathlon“ ili „Dobavljač“) dostavlja svu naručenu robu korištenjem trećih osoba - dostavljača po vlastitom izboru. Rok dostave robe i početna točka, od koje teče, određen je za svaku vrstu robu pojedinačno pri sklapanju ugovora o kupoprodaji. Kupac prima elektroničku obavijest na adresu elektronske pošte koju je dao, gdje može vidjeti status narudžbe (priprema se, predana je dostavljaču, dostavljena i dr. slično).

Dobavljač zadržava pravo određivanja duljeg roka, o čemu će obavijestiti kupca. U slučaju da dobavljač nije odredio rok dostave, rok dostave robe je 30 kalendarskih dana, od datuma, nakon izvršavanja narudžbe na web stranici elektroničke trgovine.

U slučaju da dobavljač ne može ispuniti ugovor zato što ne raspolaže s naručenom robom, on je dužan o tome obavijestiti kupca i vratiti plaćeni iznos u roku od 30 kalendarskih dana od datuma, od kojega je dobavljač morao ispuniti obveze prema ugovoru. Kupac je obavezan prilikom primitka paketa pregledati isti, te u slučaju da primijeti oštećenje ili nedostatak proizvoda dužan je do kraja radnog dana obavijestiti korisničku službu.



Česta pitanja

Wolt Express dostava – Isporuka unutar 2 sata

Wolt Express dostava dostupna je za sve proizvode koji su na zalihi u našim trgovinama. Ako vaša košarica sadrži proizvode dostupne u vašoj lokalnoj trgovini i ako se adresa dostave nalazi unutar radijusa od 9 km, opcija Wolt Express dostave bit će vam vidljiva prilikom odabira dostave. Dostava na otoke nije uključena.
Procijenjeno vrijeme dostave prikazano je prilikom odabira Wolt Express dostave i ovisi o radnom vremenu trgovine. U većini slučajeva, dostava se vrši unutar 2 sata od kreiranja narudžbe.

Napominjemo da postoje određeni limitirajući faktori:
- Maksimalna težina paketa: 40 kg
- Maksimalne dimenzije paketa: 100 × 80 × 50 cm
- Plaćanje pouzećem nije moguće – paket mora biti plaćen unaprijed.

Nakon što lokalna trgovina pripremi vaš paket, na mobilni uređaj dobit ćete SMS s informacijama o praćenju pošiljke, omogućujući vam da u stvarnom vremenu pratite status dostave.
Za uspješnu dostavu, molimo osigurajte ispravnu adresu i budite dostupni za preuzimanje pošiljke.

Što je narudžba standardnih dimenzija?

Paket mora imati sljedeće dimenzije kako bi bio kategoriziran kao standardni paket:
• Max. težina: 30 kg
• Max. dužina: 175 cm
• Max. kombinirana dimenzija [opseg + najdulja strana (najviše 1,75 m)]: 300 cm
Opseg = (visina + širina) x 2
Kombinirana dimenzija (najviše 3 m) = opseg + najdulja strana (najviše 1,75 m)
Sustav računa opseg paketa na temelju odabranih proizvoda u košarici.

Ukoliko barem jedna stavka (max. težina, max. dužina ili max. kombinirana dimenzija) nije unutar traženih okvira, paket će biti svrstan u nestandardni paket.

Dostava nestandardni paketa na kućnu adresu se naplaćuje, a dijelimo ih u tri kategorije:
1. Bicikli: 7,99 € ,odn. 8,99 € za dostavu iz trgovine
2. Lakši nestandardni paketi (max. dužina ili max kombinirana dimenzija prekoračene, ali max težina: < 30kg): 4,99 € odn. 5,99 € za dostavu iz trgovine
3. Teži nestandardni paketi (prekoračena max. težina): 20,00 € odn. 22,00 € za dostavu iz trgovine

Koji je rok dostave?

Dostava u roku od 1 do 9 radnih dana.

Ukoliko se odlučite za opciju "Dostava u trgovinu", a proizvodi su dostupni u izabranoj trgovini, tada je moguće preuzimanje u roku od 1h.

Rok dostave ovisi o odabranom načinu dostave, a procjenjeni rok dostave se izračunava pri odabiru načina dostave.
Ukoliko proizvod dolazi s udaljenog skladišta, dostava je u roku od 8 do 20 dana.

Koja je cijena dostave?

Cijene dostave možete pronaći ovdje.

Zašto je dostava bicikala skuplja ako je slanje iz trgovine?

Bicikli koji se šalju direktno iz skladišta na kućnu adresu dolaze pakirani u kutije i potrebno je napraviti određene predradnje (početni servis) prije korištenja bicikla.

Bicikli koji se šalju iz trgovine prolaze početni servis od strane naših servisera i kao takvi se šalju na kućnu adresu, te su odmah spremni za vožnju. Zbog toga je dostava bicikala koji se šalju iz trgovine skuplja od dostave iz skladišta.

Koji su otoci i udaljena mjesta s ograničenom dostavom?

Kurirske službe DPD, GLS i Intereuropa imaju različite uvjete dostave za područje Republike Hrvatske.

*Na određene otoke i udaljena mjesta dostava nije moguće ili je dostava moguća samo do najbližeg kurirskog terminala.

*Za navedena mjesta i otoke postoji mogućnost odstupanja očekivanog datuma dostave koje vam je vidljivo prilikom kreiranja narudžbe i stvarnog datuma dostave.
Uvjete dostave naših partnerskih kurirskih službi provjerite u nastavku.

DPD dostavna služba:
DPD raspored dostave
GLS dostavna služba:
GLS raspored dostave
* Vlastitim vozilima dostavljamo na: Krk, Cres, Lošinj, Rab, Murter, Korčulu, Vir, Pag, Hvar, Brač, Vis, Pašman i Ugljan.
Za pakete izvan dostavnog područja (poštanski brojevi iz GLS zone 2) koji se dostavljaju preko GLS partnera vrijede slijedeća ograničenja:
maksimalna težina: 10kg
maksimalna duljina: 1,5 m
maksimalni kružni obujam: 3m
bez usluge obavijesti o vremenskom okviru dostave sms-om/mailom

INTEREUROPA dostavna služba:
Intereuropa raspored dostave

Koja je razlika u načinima dostave?

Postoji nekoliko ponuđenih načina dostave:
1. Dostava na kućnu adresu
Dostava preko kurirske službe, narudžba vam se dostavlja s inozemnog skladišta na željenu adresu.
Rok dostave je 1 - 9 radnih dana, ovisno o udaljenosti dostupnog skladišta, a okviran datum dostave se računa pri odabiru načina dostave.
Ukoliko su proizvodi dostupni na daljem skladištu, tada će tok dostave biti duži te će vam biti prikazan pri odabiru načina dostave.
Cijena dostave ovisi o dimenzijama i težini paketa.

2. Dostava u trgovinu - besplatna dostava
Narudžba vam se dostavlja u izabranu Decathlon trgovinu.
Ukoliko su proizvodi dostupni u izabranoj trgovini tada imate opciju preuzeti narudžbu već nakon 1h od kreiranja narudžbe. U suprotnom narudžba se dostavlja iz bližeg inozemnog skladišta u roku od 2 - 7 radnih dana. Okviran datum dostave se računa pri odabiru načina dostave.
Ukoliko su proizvodi dostupni na daljem skladištu, tada će tok dostave biti duži te će vam biti prikazan pri odabiru načina dostave.

3. Lokacija za preuzimanje
Dostava preko kurirske službe, narudžba vam se dostavlja s inozemnog skladišta na željenu lokaciju preuzimanja.
Trenutno je moguće odabrati GLS i DPD lokacije za preuzimanje.
Rok dostave je 1 - 9 radnih dana, ovisno o udaljenosti dostupnog skladišta, a okviran datum dostave se računa pri odabiru načina dostave.
Ukoliko su proizvodi dostupni na daljem skladištu, tada će tok dostave biti duži te će vam biti prikazan pri odabiru načina dostave.
Maksimalni obujam paketa je 250 cm, s tim da najduža stranica paketa ne može biti duža od 100 cm. Maksimalna težina paketa je 20 kg za DPD i 5 kg za GLS.
Cijena dostave je 2.99 € za dostavu na jednu od ponuđenih lokacija za preuzimanje paketa.

Kako mogu pratiti svoju narudžbu?

Za praćenje narudžbe potrebno je prijaviti se u svoj korisnički račun na www.decathlon.hr.
U izborniku "Moje narudžbe" moći ćete pronaći svoju narudžbu i pratiti njezin status u stvarnom vremenu.

Nakon što narudžba bude predana dostavljaču, moći ćete vidjeti status dostave na našoj web stranici i dobit ćete obavijest na e-mail.

Što ako moja narudžba kasni?

Javi se našoj korisničkoj podršci na 0800 8801 ili putem kontakt obrasca kako bismo mogli provjeriti status narudžbe i obavijestiti te o točnom vremenu dostave.

Kako mogu vratiti/zamijeniti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Proizvode možeš vratiti/zamijeniti u svim Decathlon trgovinamaa. Na ulazu u svaku trgovinu dočekati će te info pult gdje možeš predati proizvode koji ti ne odgovaraju i ostvariti zamjenu ili povrat sredstava. Samo ne zaboravi ponijeti račun :)
Ako nisi u mogućnosti doći do trgovine, možeš kreirati i online povrat u svom profilu, ispuniti obrazac za povrat i poslati neodgovarajuće proizvode na: Decathlon Zagreb Istok (korisnička podrška), Siniše Glavaševića 5, 10000 Zagreb.
Kada zaprimimo tvoj povrat, on će biti obrađen i izvršiti ćemo zamjenu/povrat sredstava u najkraćem mogućem roku.

Što ako zaprimim oštećenu narudžbu?

Ako je pakiranje narudžbe koju očekuješ oštećeno, nemoj ju preuzeti od kurira te nas obavijesti o nastaloj situaciji na 0800 8801.
Pokušat ćemo poslati novi proizvod što je prije moguće ili ćemo ti vratiti uplaćeni iznos ukoliko trenutno nije dostupan.
Ako si paket ipak preuzeo/la, u tom nas slučaju kontaktiraj u roku od 24h od preuzimanja paketa na 0800 8801 ili na [email protected] i priloži fotografije oštećenja s kratkim opisom situacije i brojem narudžbe.
Nakon provjere, kontaktirati ćemo te što je prije moguće i predložiti odgovarajuće rješenje.

Što ako nedostaje proizvod iz narudžbe ili je narudžba nepotpuna?

Ako unutar pakiranja narudžbe koju preuzmeš nedostaje proizvod ili je narudžba nepotpuna, obavijesti nas o nastaloj situaciji na 0800 8801.
Pokušat ćemo poslati novi proizvod što je prije moguće ili ćemo ti vratiti uplaćeni iznos ukoliko trenutno nije dostupan.
Kontaktiraj nas u roku od 24h od preuzimanja paketa na 0800 8801 ili na [email protected] i priloži fotografije paketa s kratkim opisom situacije i brojem narudžbe.
Nakon provjere, kontaktirati ćemo te što je prije moguće i predložiti odgovarajuće rješenje.

Mogu li otkazati svoju narudžbu?

Ako narudžbu nismo obradili i predali kurirskoj službi, možemo ju otkazati. Javi se našoj korisničkoj podršci na 0800 8801, pripremi broj narudžbe i dalje će se oni za sve pobrinuti.
Ukoliko je narudžba već predana kurirskoj službi, nije ju moguće otkazati. U tom slučaju možeš odbiti narudžbu za koju ćemo nakon što se vrati nama izvršiti povrat sredstava.

Mogu li platiti pouzećem?

Plaćanje pouzećem je moguće, međutim postoji maksimalni iznos koji se može naplatiti ovim načinom plaćanja. Kod dostave na kućnu adresu ili lokaciju za preuzimanje maksimalni iznos plaćenjem pouzećem je 1660.00€. Kod dostave u Decathlon trgovinu maksimalni iznos plaćanjem pouzećem je 10000.00€.