VAN RYSEL
Ref.
8771104
4672418
Cestovni bicikl RCR PRO Shimano Ultegra DI2 Power Sensor - crveno-smeđi
5.669,99 €
Uključen PDV
Dostupnost u trgovini
Dostupnost u trgovini
Bicikl je osmišljen za trkače koji traže balans, lakoću i krutost. RCR označava "racer" jer je njima namijenjena
PREDNOSTI
Aerodinamika
Okvir i vilica testirani u zračnom tuneluLakoća
7,2 kg za veličinu M (s gumama TLR).Polivalentnost
Pogon 2 x 12Učinkovitost
Karbonski okvir i vilica.Snaga kočenja
Hidrauličke disk kočnice za prodorno i progresivno kočenje.TEHNIČKE INFORMACIJE
ASORTIMAN RCR
Asortiman RCR prava je poslastica za bicikliste koji žele kompletan bicikl bez kompromisa. Kod ovog bicikla performanse su bile prioritet. Poprečni presjeci svake cijevi izračunati su tako da budu što učinkovitiji u glavnim kutovima vjetra (-15°/+15°).
Bicikl spada u laganu kategoriju: optimalan balans lakoće, krutosti i aerodinamike za izniman bicikl.
Ako tražite bicikl za dobivanje utrka, ne tražite dalje od RCR-a!
Bicikl spada u laganu kategoriju: optimalan balans lakoće, krutosti i aerodinamike za izniman bicikl.
Ako tražite bicikl za dobivanje utrka, ne tražite dalje od RCR-a!
RAZLIKA IZMEĐU BICIKLA RCR I RCR PRO
Ono što čini karbonski okvir je njegova geometrija, oblik i raspored. Raspored je način na koji se spajaju karbonska vlakna. Nemaju sva vlakna ista svojstva.
Na okviru bicikla RCR koristimo visokomodulirana vlakna. Za RCR PRO smo odabrali iznimna vlakna koja bicikl čine krućim u područjima koja su pod najvećim opterećenjem i koja smanjuju težinu.
RCR PRO spreman je za utrke na najvišoj razini.
Na okviru bicikla RCR koristimo visokomodulirana vlakna. Za RCR PRO smo odabrali iznimna vlakna koja bicikl čine krućim u područjima koja su pod najvećim opterećenjem i koja smanjuju težinu.
RCR PRO spreman je za utrke na najvišoj razini.
DETALJNIJI POGLED NA OKVIR
Okvir bicikla RCR teži 830 g (obojen) u veličini M
Okvir bicikla RCR Pro teži 790 g (obojen) u veličini M
Vilica bicikla RCR teži 380 g (obojen) u veličini M
Okvir je prikladan za gume širine do 32 mm.
Moguća su manja odstupanja u težini ovisno o boji (+/- 50 g).
Okvir bicikla RCR Pro teži 790 g (obojen) u veličini M
Vilica bicikla RCR teži 380 g (obojen) u veličini M
Okvir je prikladan za gume širine do 32 mm.
Moguća su manja odstupanja u težini ovisno o boji (+/- 50 g).
Završna obrada o sirovog karbona
Završna obrada od sirovog karbona, kao što upućuje naziv, otkriva karbonska vlakna ispod satenskog laka. Svaki okvir je jedinstven, stoga je normalno da su vlakna vidljiva na različitim mjestima. Prednost ovog elegantnog izbora je da se ne koristi boja, čime se štedi prosječno sto grama na okviru.
UPRAVLJAČKO MJESTO
Pametno smo integrirali dijelove ležaja vilice tako da se biciklom RCR glatko upravlja, dok je istovremeno jednostavan za održavanje.
DEDA x VAN RYSEL Superbox EVO: lula je lagana, ali kruta
XS: 80 mm
S: 90 mm
M: 100 mm
L: 110 mm
XL: 120 mm
Upravljač DEDA SUPERZERO RS (karbon)
Upravljači Deda mjere se od krajeva (npr. upravljač od 400 mm izmjeren između osovina = upravljač od 420 mm iz Dede)
Širina između osovina:
XS/S: 400 mm
M/L: 420 mm
XL: 440 mm
DEDA x VAN RYSEL Superbox EVO: lula je lagana, ali kruta
XS: 80 mm
S: 90 mm
M: 100 mm
L: 110 mm
XL: 120 mm
Upravljač DEDA SUPERZERO RS (karbon)
Upravljači Deda mjere se od krajeva (npr. upravljač od 400 mm izmjeren između osovina = upravljač od 420 mm iz Dede)
Širina između osovina:
XS/S: 400 mm
M/L: 420 mm
XL: 440 mm
Shimano Ultegra DI2 sklop + senzor Stages
Ovaj RCR je opremljen potpunom grupom SHIMANO ULTEGRA DI2 12S. Mjerač snage obavezan je za bicikliste koji žele planirati svoj trening kako bi im pomogao napredovati. Odabrali smo senzore Stages Cycling zbog pouzdanosti i izvrsne preciznosti.
Ovo je senzor Stage Power (lijeva poluga)
Ukupna težina pogona: 2717 g
Ovo je senzor Stage Power (lijeva poluga)
Ukupna težina pogona: 2717 g
POGON SHIMANO ULTEGRA 12S
Ručica mjenjača: SHIMANO ULTEGRA R 8170
Prednji mjenjač: SHIMANO ULTEGRA R8150
Stražnji mjenjač: SHIMANO ULTEGRA R 8150 (34 T Max)
Kazeta: SHIMANO ULTEGRA R8100 11/30
Osovina pogona: SHIMANO ULTEGRA R8100 52/36
Dužina poluge u skladu s veličinom bicikla
XS/S: 170 mm
M: 172.5 mm
L: 175 mm
Lanac SHIMANO 12S
Prednji mjenjač: SHIMANO ULTEGRA R8150
Stražnji mjenjač: SHIMANO ULTEGRA R 8150 (34 T Max)
Kazeta: SHIMANO ULTEGRA R8100 11/30
Osovina pogona: SHIMANO ULTEGRA R8100 52/36
Dužina poluge u skladu s veličinom bicikla
XS/S: 170 mm
M: 172.5 mm
L: 175 mm
Lanac SHIMANO 12S
ODRŽAVANJE POGONA
Redovito servisirajte pogon, posebno ako vozite u teškim uvjetima (mokre i/ili nečiste ceste).
Redovito održavanje produljuje vijek trajanja pogona.
Potrebno je redovito provjeravati lanac pomoću našeg indikatora istrošenosti lanca,
koji je dostupan na našim internetskim stranicama.
Redovito održavanje produljuje vijek trajanja pogona.
Potrebno je redovito provjeravati lanac pomoću našeg indikatora istrošenosti lanca,
koji je dostupan na našim internetskim stranicama.
ŽIVOTNI VIJEK POGONA
Prilikom kupnje bicikla važno je uzeti u obzir trošak njegova servisiranja, posebno što se tiče pogona.
Iznosi u nastavku su prosječni i navedeni su kako biste imali opću predodžbu o tome što očekivati. Naravno, oni će varirati ovisno o tome kako brinete o pogonu.
Prosječni životni vijek dobro održavanog lanca je 5 000 km.
Prosječni životni vijek kazete je 10 000 - 12 000 km.
Slabo održavani lanac može preskakati, što može oštetiti okvir bicikla.
Iznosi u nastavku su prosječni i navedeni su kako biste imali opću predodžbu o tome što očekivati. Naravno, oni će varirati ovisno o tome kako brinete o pogonu.
Prosječni životni vijek dobro održavanog lanca je 5 000 km.
Prosječni životni vijek kazete je 10 000 - 12 000 km.
Slabo održavani lanac može preskakati, što može oštetiti okvir bicikla.
Disk kočnice
Disk kočnica SHIMANO ULTEGRA RTCL 800 s diskovima od 160 mm sprijeda i straga.
Disk kočnice ULTEGRA su hidraulične. To pruža progresivnije i snažnije kočenje u odnosu na hidrauličke kočnice sa sajlom
Ove kočnice morat ćete razraditi. Samo kočite postupno 20 puta na niskoj brzini (20 km/h), a zatim ponovite na 30 km/h. Pazite da razradite obje kočnice.
Razrađivanje stvara više trenja između diska i pakne kočnice.
Disk kočnice ULTEGRA su hidraulične. To pruža progresivnije i snažnije kočenje u odnosu na hidrauličke kočnice sa sajlom
Ove kočnice morat ćete razraditi. Samo kočite postupno 20 puta na niskoj brzini (20 km/h), a zatim ponovite na 30 km/h. Pazite da razradite obje kočnice.
Razrađivanje stvara više trenja između diska i pakne kočnice.
Održavanje hidraulične kočnice
Hidraulične kočnice rade pomoću zatvorenog kruga između ručice kočnice i čeljusti.
Imaju bužir za održavanje brtvljenja.
S vremenom ćete primijetiti normalni gubitak tlaka u bužirima, što dovodi do smanjenja učinkovitosti kočenja. Kad je ručica kočnice premekana ili se zaustavlja uz sam upravljač, potrebno je odzračiti sustav. Za ovo su potrebni posebni alati i znanje.
Imaju bužir za održavanje brtvljenja.
S vremenom ćete primijetiti normalni gubitak tlaka u bužirima, što dovodi do smanjenja učinkovitosti kočenja. Kad je ručica kočnice premekana ili se zaustavlja uz sam upravljač, potrebno je odzračiti sustav. Za ovo su potrebni posebni alati i znanje.
UPOZORENJE I PODEŠAVANJE
Pozor: nikad ne stišćite kočnice ako kotač nije pričvršćen jer to može dovesti do toga da se pakne kočnica zalijepe jedna za drugu.
Ako rotor dodiruje pakne, ovako ćete poravnati čeljust:
- kočite snažno i istodobno zategnite čeljusti
- ako problem ostaje, javite se u najbližu trgovinu.
Ako rotor dodiruje pakne, ovako ćete poravnati čeljust:
- kočite snažno i istodobno zategnite čeljusti
- ako problem ostaje, javite se u najbližu trgovinu.
KOTAČI SHIMANO ULTEGRA 8170
Kotači Shimano Ultegra C36 imaju izvrstan omjer krutosti i težine. Izuzetno su jednostavni za korištenje, bez obzira na teren, a njihova svestranost čini ih prepoznatljivima.
Aerodinamičnost je poboljšana u usporedbi s ranijim verzijama, posebno protiv bočnih vjetrova.
Ovi kotači imaju konusne ležajeve za izdržljivost i lakše održavanje.
Visina profila: 36 mm
UNUTARNJA ŠIRINA:21 mm
Težina po paru: 1488 g
Aerodinamičnost je poboljšana u usporedbi s ranijim verzijama, posebno protiv bočnih vjetrova.
Ovi kotači imaju konusne ležajeve za izdržljivost i lakše održavanje.
Visina profila: 36 mm
UNUTARNJA ŠIRINA:21 mm
Težina po paru: 1488 g
GUME MICHELIN POWER CUP BLACK
Podignite svoje samopouzdanje s cestovnim gumama Michelin Power Cup za natjecanja i treninge. Ove gume koristi tim Cofidis za natjecanja. Izravno su inspirirane tehnologijom MotoGP, s brzinom i performansama.
Lagan i pouzdan zahvaljujući tehnologiji Michelin Aramid Shield i šasiji 3 x 120 TPI. Smjesa Michelin GUM-X dobro prianja na cestu i održava stabilnost na suhom i mokrom terenu.
700x28 : tlak između 4 i 6,5 bara
240 g
Lagan i pouzdan zahvaljujući tehnologiji Michelin Aramid Shield i šasiji 3 x 120 TPI. Smjesa Michelin GUM-X dobro prianja na cestu i održava stabilnost na suhom i mokrom terenu.
700x28 : tlak između 4 i 6,5 bara
240 g
TUBELESS ILI ZRAČNICA
Savjetujemo da gume prebacite na tubeless pomoću tubeless ventila koji je dostupan s biciklom.
Tubeless gume su udobnije i učinkovitije, a mogu se same popraviti u slučaju manjih bušenja.
Naravno, u setu za popravak uvijek nosite zračnicu, za slučaj da vam se guma malo više probuši.
Tubeless gume su udobnije i učinkovitije, a mogu se same popraviti u slučaju manjih bušenja.
Naravno, u setu za popravak uvijek nosite zračnicu, za slučaj da vam se guma malo više probuši.
POLOŽAJ
Karbonska cijev sjedala RCR (mm)
Dimenzije u skladu s veličinom bicikla:
XXS: 271
XS: 316
S: 331
M: 356
L/XL: 406
FIZIK ARGO VENTO R5 sjedalo ili FIZIK ANTARES R5 sjedalo, ovisno o verziji. Ova trkaća sjedala, osmišljena u suradnji s profesionalnim vozačima, imaju kraći nos za dobru stabilnost i ublažavanje pritiska.
Težina: 225 g (140 mm)
Dimenzije u skladu s veličinom bicikla:
XXS: 271
XS: 316
S: 331
M: 356
L/XL: 406
FIZIK ARGO VENTO R5 sjedalo ili FIZIK ANTARES R5 sjedalo, ovisno o verziji. Ova trkaća sjedala, osmišljena u suradnji s profesionalnim vozačima, imaju kraći nos za dobru stabilnost i ublažavanje pritiska.
Težina: 225 g (140 mm)
Pedale
Dostupan bez pedala
KOJU VELIČINU ODABRATI?
Pogledajte tablicu geometrije okvira bicikla.
Ako ste između veličina, bolji je manji bicikl ako želite više dinamičnosti i živahnosti. Međutim, ako želite udobnost tijekom vožnji na većim udaljenostima, veći bicikl puno je bolji.
Ako ste između veličina, bolji je manji bicikl ako želite više dinamičnosti i živahnosti. Međutim, ako želite udobnost tijekom vožnji na većim udaljenostima, veći bicikl puno je bolji.
sastav
sastav
Okvir: 100.0% Ugljik
Savjeti za skladištenje i održavanje
MOGUćE SUšENJE U ROTACIJSKOJ SUšILICI RUBLJA. - NORMALNA TEMPERATURA, MAKSIMALNA TEMPERATURA ZRAKA ISPUšTENOG IZ BUBNJA OD 80 ° C.
MAKSIMALNA TEMPERATURA PRANJA OD 30 ° C. - VRLO UMJERENO LIJEčENJE.
GLAčAJTE PRI MAKSIMALNOJ TEMPERATURI žELJEZNE PLOčE OD 150 ° C.
MAKSIMALNA TEMPERATURA PRANJA OD 70 ° C. - UOBIčAJENO LIJEčENJE.
GLAčAJTE NA MAKSIMALNOJ TEMPERATURI žELJEZNE PLOčE OD 200 ° C.
TESTOVI I JAMSTVO
Jamstvo na dijelove
Naši karbonski okviri i vilice imaju petogodišnje jamstvo.