Filteri 0
Filteri 0
VAN RYSEL Ref. 8771104 4672418

Cestovni bicikl RCR PRO Shimano Ultegra DI2 Power Sensor - crveno-smeđi

5.669,99 €
Uključen PDV
Boja: SMEĐA
  • SMEĐA
Nije dostupno online

Dostupnost u trgovini

Bicikl je osmišljen za trkače koji traže balans, lakoću i krutost. RCR označava "racer" jer je njima namijenjena

PREDNOSTI

Aerodinamika

Okvir i vilica testirani u zračnom tunelu

Lakoća

7,2 kg za veličinu M (s gumama TLR).

Polivalentnost

Pogon 2 x 12

Učinkovitost

Karbonski okvir i vilica.

Snaga kočenja

Hidrauličke disk kočnice za prodorno i progresivno kočenje.

TEHNIČKE INFORMACIJE

ASORTIMAN RCR

Asortiman RCR prava je poslastica za bicikliste koji žele kompletan bicikl bez kompromisa. Kod ovog bicikla performanse su bile prioritet. Poprečni presjeci svake cijevi izračunati su tako da budu što učinkovitiji u glavnim kutovima vjetra (-15°/+15°).

Bicikl spada u laganu kategoriju: optimalan balans lakoće, krutosti i aerodinamike za izniman bicikl.

Ako tražite bicikl za dobivanje utrka, ne tražite dalje od RCR-a!

RAZLIKA IZMEĐU BICIKLA RCR I RCR PRO

Ono što čini karbonski okvir je njegova geometrija, oblik i raspored. Raspored je način na koji se spajaju karbonska vlakna. Nemaju sva vlakna ista svojstva.



Na okviru bicikla RCR koristimo visokomodulirana vlakna. Za RCR PRO smo odabrali iznimna vlakna koja bicikl čine krućim u područjima koja su pod najvećim opterećenjem i koja smanjuju težinu.



RCR PRO spreman je za utrke na najvišoj razini.

DETALJNIJI POGLED NA OKVIR

Okvir bicikla RCR teži 830 g (obojen) u veličini M

Okvir bicikla RCR Pro teži 790 g (obojen) u veličini M

Vilica bicikla RCR teži 380 g (obojen) u veličini M



Okvir je prikladan za gume širine do 32 mm.



Moguća su manja odstupanja u težini ovisno o boji (+/- 50 g).

Završna obrada o sirovog karbona

Završna obrada od sirovog karbona, kao što upućuje naziv, otkriva karbonska vlakna ispod satenskog laka. Svaki okvir je jedinstven, stoga je normalno da su vlakna vidljiva na različitim mjestima. Prednost ovog elegantnog izbora je da se ne koristi boja, čime se štedi prosječno sto grama na okviru.

UPRAVLJAČKO MJESTO

Pametno smo integrirali dijelove ležaja vilice tako da se biciklom RCR glatko upravlja, dok je istovremeno jednostavan za održavanje.

DEDA x VAN RYSEL Superbox EVO: lula je lagana, ali kruta

XS: 80 mm

S: 90 mm

M: 100 mm

L: 110 mm

XL: 120 mm



Upravljač DEDA SUPERZERO RS (karbon)



Upravljači Deda mjere se od krajeva (npr. upravljač od 400 mm izmjeren između osovina = upravljač od 420 mm iz Dede)

Širina između osovina:



XS/S: 400 mm

M/L: 420 mm

XL: 440 mm

Shimano Ultegra DI2 sklop + senzor Stages

Ovaj RCR je opremljen potpunom grupom SHIMANO ULTEGRA DI2 12S. Mjerač snage obavezan je za bicikliste koji žele planirati svoj trening kako bi im pomogao napredovati. Odabrali smo senzore Stages Cycling zbog pouzdanosti i izvrsne preciznosti.



Ovo je senzor Stage Power (lijeva poluga)



Ukupna težina pogona: 2717 g

POGON SHIMANO ULTEGRA 12S

Ručica mjenjača: SHIMANO ULTEGRA R 8170

Prednji mjenjač: SHIMANO ULTEGRA R8150

Stražnji mjenjač: SHIMANO ULTEGRA R 8150 (34 T Max)



Kazeta: SHIMANO ULTEGRA R8100 11/30

Osovina pogona: SHIMANO ULTEGRA R8100 52/36



Dužina poluge u skladu s veličinom bicikla

XS/S: 170 mm

M: 172.5 mm

L: 175 mm



Lanac SHIMANO 12S

ODRŽAVANJE POGONA

Redovito servisirajte pogon, posebno ako vozite u teškim uvjetima (mokre i/ili nečiste ceste).

Redovito održavanje produljuje vijek trajanja pogona.



Potrebno je redovito provjeravati lanac pomoću našeg indikatora istrošenosti lanca,

koji je dostupan na našim internetskim stranicama.

ŽIVOTNI VIJEK POGONA

Prilikom kupnje bicikla važno je uzeti u obzir trošak njegova servisiranja, posebno što se tiče pogona.

Iznosi u nastavku su prosječni i navedeni su kako biste imali opću predodžbu o tome što očekivati. Naravno, oni će varirati ovisno o tome kako brinete o pogonu.

Prosječni životni vijek dobro održavanog lanca je 5 000 km.

Prosječni životni vijek kazete je 10 000 - 12 000 km.



Slabo održavani lanac može preskakati, što može oštetiti okvir bicikla.

Disk kočnice

Disk kočnica SHIMANO ULTEGRA RTCL 800 s diskovima od 160 mm sprijeda i straga.

Disk kočnice ULTEGRA su hidraulične. To pruža progresivnije i snažnije kočenje u odnosu na hidrauličke kočnice sa sajlom



Ove kočnice morat ćete razraditi. Samo kočite postupno 20 puta na niskoj brzini (20 km/h), a zatim ponovite na 30 km/h. Pazite da razradite obje kočnice.

Razrađivanje stvara više trenja između diska i pakne kočnice.

Održavanje hidraulične kočnice

Hidraulične kočnice rade pomoću zatvorenog kruga između ručice kočnice i čeljusti.

Imaju bužir za održavanje brtvljenja.

S vremenom ćete primijetiti normalni gubitak tlaka u bužirima, što dovodi do smanjenja učinkovitosti kočenja. Kad je ručica kočnice premekana ili se zaustavlja uz sam upravljač, potrebno je odzračiti sustav. Za ovo su potrebni posebni alati i znanje.

UPOZORENJE I PODEŠAVANJE

Pozor: nikad ne stišćite kočnice ako kotač nije pričvršćen jer to može dovesti do toga da se pakne kočnica zalijepe jedna za drugu.

Ako rotor dodiruje pakne, ovako ćete poravnati čeljust:



- kočite snažno i istodobno zategnite čeljusti

- ako problem ostaje, javite se u najbližu trgovinu.

KOTAČI SHIMANO ULTEGRA 8170

Kotači Shimano Ultegra C36 imaju izvrstan omjer krutosti i težine. Izuzetno su jednostavni za korištenje, bez obzira na teren, a njihova svestranost čini ih prepoznatljivima.

Aerodinamičnost je poboljšana u usporedbi s ranijim verzijama, posebno protiv bočnih vjetrova.

Ovi kotači imaju konusne ležajeve za izdržljivost i lakše održavanje.

Visina profila: 36 mm

UNUTARNJA ŠIRINA:21 mm



Težina po paru: 1488 g

GUME MICHELIN POWER CUP BLACK

Podignite svoje samopouzdanje s cestovnim gumama Michelin Power Cup za natjecanja i treninge. Ove gume koristi tim Cofidis za natjecanja. Izravno su inspirirane tehnologijom MotoGP, s brzinom i performansama.

Lagan i pouzdan zahvaljujući tehnologiji Michelin Aramid Shield i šasiji 3 x 120 TPI. Smjesa Michelin GUM-X dobro prianja na cestu i održava stabilnost na suhom i mokrom terenu.



700x28 : tlak između 4 i 6,5 bara



240 g

TUBELESS ILI ZRAČNICA

Savjetujemo da gume prebacite na tubeless pomoću tubeless ventila koji je dostupan s biciklom.



Tubeless gume su udobnije i učinkovitije, a mogu se same popraviti u slučaju manjih bušenja.



Naravno, u setu za popravak uvijek nosite zračnicu, za slučaj da vam se guma malo više probuši.

POLOŽAJ

Karbonska cijev sjedala RCR (mm)

Dimenzije u skladu s veličinom bicikla:

XXS: 271

XS: 316

S: 331

M: 356

L/XL: 406



FIZIK ARGO VENTO R5 sjedalo ili FIZIK ANTARES R5 sjedalo, ovisno o verziji. Ova trkaća sjedala, osmišljena u suradnji s profesionalnim vozačima, imaju kraći nos za dobru stabilnost i ublažavanje pritiska.

Težina: 225 g (140 mm)

Pedale

Dostupan bez pedala

KOJU VELIČINU ODABRATI?

Pogledajte tablicu geometrije okvira bicikla.

Ako ste između veličina, bolji je manji bicikl ako želite više dinamičnosti i živahnosti. Međutim, ako želite udobnost tijekom vožnji na većim udaljenostima, veći bicikl puno je bolji.

sastav

sastav

Okvir: 100.0% Ugljik

Savjeti za skladištenje i održavanje

MOGUćE SUšENJE U ROTACIJSKOJ SUšILICI RUBLJA. - NORMALNA TEMPERATURA, MAKSIMALNA TEMPERATURA ZRAKA ISPUšTENOG IZ BUBNJA OD 80 ° C. MOGUćE SUšENJE U ROTACIJSKOJ SUšILICI RUBLJA. - NORMALNA TEMPERATURA, MAKSIMALNA TEMPERATURA ZRAKA ISPUšTENOG IZ BUBNJA OD 80 ° C.
MAKSIMALNA TEMPERATURA PRANJA OD 30 ° C. - VRLO UMJERENO LIJEčENJE. MAKSIMALNA TEMPERATURA PRANJA OD 30 ° C. - VRLO UMJERENO LIJEčENJE.
GLAčAJTE PRI MAKSIMALNOJ TEMPERATURI žELJEZNE PLOčE OD 150 ° C. GLAčAJTE PRI MAKSIMALNOJ TEMPERATURI žELJEZNE PLOčE OD 150 ° C.
MAKSIMALNA TEMPERATURA PRANJA OD 70 ° C. - UOBIčAJENO LIJEčENJE. MAKSIMALNA TEMPERATURA PRANJA OD 70 ° C. - UOBIčAJENO LIJEčENJE.
GLAčAJTE NA MAKSIMALNOJ TEMPERATURI žELJEZNE PLOčE OD 200 ° C. GLAčAJTE NA MAKSIMALNOJ TEMPERATURI žELJEZNE PLOčE OD 200 ° C.

TESTOVI I JAMSTVO

Jamstvo na dijelove

Naši karbonski okviri i vilice imaju petogodišnje jamstvo.

Video zapisi