Ready To Play?

Prikaz stražnjeg dijela ženskih tenisica s kombinacijom bijele, ružičaste i narančaste boje, s fokusom na detalje i teksturu materijala.

Nova ambicija,
novi identitet,
novo pozicioniranje.

Vjerujemo da sport igra ključnu ulogu u stvaranju zdravijeg i sretnijeg društva te nas povezuje s planetom i vlastitim potencijalom. Zato smo osmislili novu strategiju s ciljem unapređenja korisničkog iskustva, ubrzanja održivog razvoja i modernizacije našeg poslovanja. Želimo omogućiti što većem broju ljudi da iskuse čari sporta te zajedno graditi bolju i aktivniju budućnost.

Decathlon svoju ponudu čini jednostavnijom za razumijevanje, a istovremeno pruža najbolju opremu, ispunjavajući potrebe svih kupaca. Usredotočeni smo na stvaranje najboljeg sportskog iskustva za sve, bez obzira na to smatrate li da se sport odnosi na izvedbu i rekorde ili ostati fit i zdrav.

Naš plan

Novi logo, koji vas inspirira
Novi logo, koji vas inspirira

Počinjemo našu transformaciju s novim logotipom koji će vas inspirirati. Ovaj simbol predstavlja našu posvećenost osvježavanju i inovacijama kako bismo vam pružili još bolje iskustvo kupovine.

Promjena web trgovine
Promjena web trgovine

Nastavljamo s promjenama na našoj web trgovini kako bismo je učinili još privlačnijom i korisnijom za vas. Očekujte novi izgled koji će vam olakšati pronalaženje i kupovinu proizvoda iz udobnosti vašeg doma.

Osvježene fizičke trgovine
Osvježene fizičke trgovine

U nekom nadolazećem periodu, postojeće trgovine će se mijenjati kako bi se još bolje prilagodile vašim potrebama. Uživajte u poboljšanom ambijentu dok istražujete našu široku ponudu proizvoda.

Novi doživljaj u budućim trgovinama
Novi doživljaj u budućim trgovinama

Sve buduće trgovine bit će otvorene u potpuno novom ruhu, osmišljene s vama na umu. Pripremite se za nezaboravno iskustvo kupovine koje će odražavati našu posvećenost kvaliteti i inovacijama koje želite.

Žena u planinarskoj odjeći hoda po planinskoj stazi, noseći ruksak sa svijetlo sivo-narančastim detaljima i koristeći planinarske štake, s planinskim pejzažem u pozadini.

Move People Through the Wonders of Sport

Ono što je započelo kao san prijatelja sada je globalna tvrtka s više od 100.000 članova tima i više od 1700 trgovina u 70 zemalja, pri čemu nudi sportsku opremu za 80 sportova. Sportska robna marka namijenjena početnicima i naprednima podjednako.

Radi našeg mentalnog i fizičkog zdravlja, svijet treba sport više nego ikad. U sklopu našeg North Stara, imamo prekrasan cilj, Move People Through the Wonders of Sport.

Ove riječi imaju mnogo važnih značenja.

Move - fizički pomagati ljudima da žive aktivnim načinom života, emocionalno pomagati donoseći radost u živote ljudi i održavanje veza te bihevioralno pomagati kako bi ljudi usvojili održivija ponašanja.

People - dostupno svim ljudima, na svim razinama. Od početnika do naprednih elita. Danas imamo tehnologiju koja nam omogućuje proizvodnju konkurentnih proizvoda svjetske klase.

Wonders of Sport - pružaju čaroliju koja vam omogućuje da radite stvari na svoj način, uzbuđenje u sudjelovanju ili izvedbi, mi vam približavamo sport na vaš uključiv način.

Naš fokus je na korisničkom iskustvu koje nadilazi proizvode i nudi potpun doživljaj sporta. Razvijamo nove načine interakcije kako bismo kupce poveli na nezaboravno putovanje.

Održivost je ključna – stvaramo kružne poslovne modele, redizajniramo proizvode s ekološkim fokusom i koristimo inovativne materijale kako bismo smanjili utjecaj na okoliš i osigurali sport za buduće generacije.

Modernizacijom i digitalizacijom cijelog procesa – od ideje do ponovne uporabe – postajemo agilniji i prilagodljiviji svijetu koji se stalno mijenja.

Sve to ne bi bilo moguće bez naših ljudi. Njihova strast i kreativnost pomažu nam ostvariti cilj: omogućiti sport svima i učiniti svijet sretnijim i zdravijim mjestom.

Decathlon CEO - Barbara Martin Coppola

"Danas je poseban trenutak u povijesti i budućnosti Decathlona. Svijet treba sport sada više nego ikad. Sport zbližava ljude i pomaže u poboljšanju njihovog fizičkog i mentalnog zdravlja. U Decathlonu želimo imati pozitivan utjecaj na ljude, društvo i tim planeta, pokrenut ćemo sport. Ponosan sam što zajedno sa suigračima radimo na misiji North star – našeg pola koji određuje smjer i ambicije.

Nevjerojatno je gledati kako se naša raznolika zajednica okuplja kako bi proslavila ono što nas čini posebnima: osnaživanje svakog pojedinca da se bavi sportom pod vlastitim uvjetima. Uvjeren sam da će se naša ambiciozna strategija i poslovni modeli koji se razvijaju ostvariti, da će Decathlon biti na čelu svog područja kao jedinstvena i pouzdana sportska oznaka."

Barbara Martin-Coppola,
CEO Decathlon United

Novi Decathlon Logo

Naš novi identitet
robne marke.

Novi logotip sastoji se od dva elementa, našeg verbalnog žiga i našeg novog simbola, poznatog kao orbita. Predstavljajući planinu, jedro, val ili čak otkucaje srca, vrh na kraju orbite zatvara kretanje prema novim visinama.

Simbol otvorenosti, novi logotip Decathlona svima omogućuje da ga shvate onako kako žele: bilo da se radi o pristupačnosti, visokoj učinkovitosti, inovaciji ili pozitivnom utjecaju na okoliš.

Naša nova nijansa plave odražava energiju i kredibilitet Decathlona kao sportske marke. No, naš novi vizualni identitet ide dalje od samog logotipa.
Izgrađen na modularnosti, prilagođava se različitim sportovima i korisnicima – od početnika do profesionalaca. Donosi radost, emocije i promiče inkluzivnost, čineći sport dostupnim svima.

Prikaz mobitela na kojem se nalazi nova Decathlon aplikacija
Prikaz nove Decathlon aplikacije na mobitelu
Decathlon muške tenisice
Decathlon ženske tenisice

Ready To Play?

Pitanje koje postavlja jest: Ready To Play?

To je poziv kolegama, kupcima i svijetu da prigrle ono što svi imamo u sebi, što osjećamo od dana kada smo se rodili.

Nije važno koliko imate godina, koliko ste bogati, koliko ste snažni ili u kakvoj ste formi. To vas pokreće kroz sport i život, s više energije i uživanja. Ništa vas ne bi smjelo usporavati, a zajedno s Decathlonom i našom predanošću stvaranju sporta za sve, ništa neće. Dakle, Ready To Play?

Slika aktivnih sportaša - u trku, na biciklu i dječja igra