Saznaj više
o povijesti Decathlona.
Najveći lanac
na svijetu.
Naši
• 1976. – osnivanje tvrtke i otvorenje prve Decathlonove trgovine u
Lilleu u Francuskoj
• 1996. razvijeni prvi Decathlon passion brendovi
• 2013. 60,000 zaposlenika u 730 trgovina u 21 zemlji svijeta
• 2014. otvorena prva trgovina u Hrvatskoj
• 2024. prisutni na osam lokacija u Hrvatskoj
Decathlon je tvrtka u obiteljskom vlasništvu, osnovana 1976. godine inspirirana uvjerenjem i
misijom da najbolji sportski proizvodi trebaju biti dostupni svima. Motivirani inovativnom
idejom: okupiti sve sportove pod jednim krovom!
"Sportska oprema dostupna svima, s više od 70 sportova pod jednim krovom, više od 60 000 proizvoda i 20 passion brendova prihvatljivih cijena i vrhunske kvalitete. Preko 2000 trgovina u 70 zemalja te skoro 100 000 strastvenih ljudi!"
Naša svrha je biti na korist ljudima. Mi
smo uspješni sportaši i sportašice i volimo sport. Sanjamo da ovaj entuzijazam
podijelimo sa što većim brojem ljudi.
Misija naše tvrtke je: održivo učiniti užitak i dobrobiti sporta dostupnima svima, a naši
temelji počivaju na četiri vrijednosti - vitalnost, odgovornost, autentičnost i
velikodušnost.
Oko sporta gradimo i stvaramo zajednice, a posebno se trudimo sport približiti i omogućiti
djeci te pokazati kako on može biti poluga za društveni učinak i dobrobit uključivanjem i
integriranjem osoba s poteškoćama.
Inovacija je jedna od naših temeljnih
strategija. Ona stvara naše proizvode i naše usluge. Inspiracija za inovacije proizvoda
dolazi iz naše ljubavi prema sportu. U srcu našeg pristupa inovacijama ste vi, sportski
korisnici. Želimo sport učiniti još dostupnijim te na tome radimo svaki dan.
Promišljamo i proizvodimo naše male i velike inovacije kako bismo sport iznova učinili
izvorom užitka. Ulaganjem u inovativne ideje služimo našoj zajedničkoj misiji. Slušamo vaše
prijedloge kako bismo svaki proizvod učinili pristupačnijim i ugodnijim. U našem centru za
istraživanje analiziramo ljudsko tijelo u pokretu i u skladu s time razvijamo postojeće ili
proizvodimo nove proizvode.
Održivi
Svjesni smo utjecaja koji naša aktivnost ima na
naše igralište, odnosno planet. Očuvanje okoliša važan je korak u našem poslovanju i
održivom razvoju te jedna od naših glavnih obveza.
Posvećeni smo tome da do 2026. godine 100% proizvoda bude dizajnirano sa manjim ekološkim
utjecajem na okolinu za 40%. Kako bismo odgovorili na izazove održivog razvoja, razvili smo
plan usmjeren na tri glavna područja: razvoj ljudi, očuvanje prirode i stvaranje održive
vrijednosti.
Dijelimo stvorenu vrijednost. Ljubitelji sporta. Timski igrači. Sve razine vještina. Mi smo Decathlon.
Nova
novi identitet
S ponosom vam predstavljamo novi identitet Decathlona.
Svi smo nevjerojatno uzbuđeni i ponosni što možemo s vama podijeliti novu stranicu
Decathlona.
Ona će mnogima diljem svijeta pomoći da dožive čuda sporta. U Decathlonu vjerujemo da sport
ima ključnu ulogu u tome da društva budu zdravija i sretnija. Sport nam pomaže da se ponovno
povežemo sa svojom ljudskošću, sa planetom i sa našim osobinama. Stoga smo se za trenutak
zapitali tko zapravo želimo biti i zašto postojimo kao organizacija.
Za više informacija posjeti stranicu Ready to play.