QUECHUA
Ref.
8796667
4834579
Poluduge hlače za planinarenje MH500 ženske bordo crvene
25,99 €
Uključen PDV
Dostupnost u trgovini
Dostupnost u trgovini
Zbog svojeg rastezljivog materijala ove poluduge hlače odgovarat će osobama koje redovito planinare i traže maksimalnu slobodu kretanja.
PREDNOSTI
Anatomski dizajn
Integrirani remen za prilagodbu različitim oblicima tijelaLakoća
201 g u veličini 40Sloboda pokreta
Rastezljiva tkanina (15% elastan)Brzo sušenje
Tkanina se brzo suši kad je natopljena znojem.Džepovi
2 džepa za ruke sa zatvaračima,1 džep na bedru sa zatvaračem.Prozračnost
Lagana sintetička tkanina omogućuje propuštanje znoja.TEHNIČKE INFORMACIJE
Kako hlače MH500 propuštaju znoj
Sposobnost tkanine za propuštanje znoja i brzo sušenje mjerimo prema sljedećim kriterijima: kapacitet upijanja tkanine, sposobnost tkanine da se ne namoči znojem, brzina sušenja itd. Razina 1/5 prikladna je za aktivnosti malog intenziteta koje ne uzrokuju jako znojenje. Sve naše hlače za planinarenje imaju oznaku 3/5.
sastav
sastav
Glavna tkanina: 14.0% Elastan, 86.0% Poliamid; Podstava: 14.0% Elastan, 86.0% Poliester
Savjeti za skladištenje i održavanje
BILO KOJE žELJEZO.
MAKSIMALNA TEMPERATURA PRANJA OD 30 ° C. - VRLO UMJERENO LIJEčENJE.
GLAčAJTE PRI MAKSIMALNOJ TEMPERATURI žELJEZNE PLOčE OD 150 ° C.
MAKSIMALNA TEMPERATURA PRANJA OD 70 ° C. - UOBIčAJENO LIJEčENJE.
GLAčAJTE NA MAKSIMALNOJ TEMPERATURI žELJEZNE PLOčE OD 200 ° C.
TESTOVI I JAMSTVO
Testirajte proizvod
Naš laboratorij Sportslab također daje doprinos inovacijama i razvoju proizvoda Quechua.
On pomoću tehnoloških alata spaja četiri područja:
- oblik tijela (zahvaljujući 3D analizi);
- kineziologiju;
- toplinsku udobnost (s četiri klimatske komore);
- bihevioralnu i senzornu znanost.
Ove hlače za planinarenje ispitane su kako bi se provjerila njihova sposobnost propuštanja znoja.
Jamstvo
2 Godine
Odobrio
Kako bismo ispunili vaše zahtjeve, proizvodi Quechua ispituju se u planinama u uvjetima s kojima ćete se susresti tijekom planinarenja. Naš tim, kao i ispitanici (partneri, ambasadori i kupci), testiraju proizvode od razvoja do puštanja u prodaju.