Sakrij filtere
Filteri 0
Poredaj po:
Filteri 0
  • Bicikl EDR CF SRAM Rival AXS Power Meter ženski bordo
  • Bicikl EDR CF SRAM Rival AXS Power Meter ženski bordo
  • Bicikl EDR CF SRAM Rival AXS Power Meter ženski bordo
  • Bicikl EDR CF SRAM Rival AXS Power Meter ženski bordo
  • Bicikl EDR CF SRAM Rival AXS Power Meter ženski bordo
  • Bicikl EDR CF SRAM Rival AXS Power Meter ženski bordo
  • Bicikl EDR CF SRAM Rival AXS Power Meter ženski bordo
  • Bicikl EDR CF SRAM Rival AXS Power Meter ženski bordo
  • Bicikl EDR CF Shimano 105 12 brzina crveni
Bicikl EDR CF SRAM Rival AXS Power Meter ženski bordo
VAN RYSEL
8829848

Bicikl EDR CF SRAM Rival AXS Power Meter ženski bordo

3.399,99 € (25.617,22 kn)
s PDV-om
  • Bicikl EDR CF SRAM Rival AXS Power Meter ženski bordo
  • Bicikl EDR CF SRAM Rival AXS Power Meter ženski bordo
  • Bicikl EDR CF SRAM Rival AXS Power Meter ženski bordo
  • Bicikl EDR CF SRAM Rival AXS Power Meter ženski bordo
  • Bicikl EDR CF SRAM Rival AXS Power Meter ženski bordo
  • Bicikl EDR CF SRAM Rival AXS Power Meter ženski bordo
  • Bicikl EDR CF SRAM Rival AXS Power Meter ženski bordo
  • Bicikl EDR CF SRAM Rival AXS Power Meter ženski bordo
  • Bicikl EDR CF Shimano 105 12 brzina crveni
Bicikl EDR CF SRAM Rival AXS Power Meter ženski bordo
Boja :
Veličina :
Nije dostupno online

Dostupnost po trgovinama

Uz novi okvir EDR (EnDuRance), ovaj vrhunski bicikl osmišljen je za najzahtjevnije korisnice.

PREDNOSTI PROIZVODA

Učinkovitost

Učinkovitost

Karbonski okvir i vilica visokog modula
Preciznost

Preciznost

Pogon SRAM RIVAL AXS eTap s elektroničkom promjenom brzina
Snaga kočenja

Snaga kočenja

Snažne, precizne i progresivne hidrauličke disk kočnice
Težina

Težina

8,2 kg u veličini M

Upute


TEHNIČKE INFORMACIJE

NOVI EDR PROGRAM

EDR označava EnDuRance. EDR je nova linija bicikala Van Rysel. Ne miješajte izdržljivost s brzinom S tim se izazovom susreo naš tim. EDR okvir savršeno je rješenje za sve natjecatelje koji traže bicikl kojim se lako upravlja na svim terenima.
Savršena kombinacija krutosti, male težine i udobnosti.

EDR OKVIR I VILICA

Težine 890 g (u veličini M), EDR okvir i vilica s vlaknima visokog modula nude sjajnu krutost koju ćete osjetiti svaki put kad imate potrebu za brzinom.
Težina vilice: 382 g
Orijentacija vlakana zadovoljava najzahtjevnije natjecatelje na brdovitim rutama i brdskom terenu. Ispunjava sve zahtjeve vrhunskih vozača.
Osovina pogona Press-fit 86 i Di2 kompatibilan okvir.

POGON SRAM RIVAL I MJERAČ SNAGE QUARQ

Bicikl sadrži pogon SRAM RIVAL ETAP AXS s mjeračem snage QUARQ. Mjerač snage potreban je za planiranje treninga i brže kretanje.
Ukupna težina pogona: 3045 g s mjeračem snage

Elektronički pogon ima dvije odvojene baterije (po jednu za svaki mjenjač). Upotrijebite aplikaciju SRAM Connect za konfiguraciju bicikla i pregled podataka o vožnji.

POGON SRAM RIVAL

Ručica mjenjača: RIVAL ETAP AXS D1
Prednji mjenjač: RIVAL ETAP AXS D1
Stražnji mjenjač: RIVAL ETAP AXS D1 MAX 36T

Kazeta: RIVAL XG 1250 D1 10-36 (10,11,12,13,15,17,19,21,24,28,32,36)
Pogon: RIVAL D1 DUB PM 48/35T

Duljina pogona prema veličini
2XS/XS: 165 mm
S: 170 mm

SRAM RIVAL lanac

SRAM dijelovi lako se zamijene i kompatibilni su s asortimanima FORCE i RIVAL.

DISK KOČNICE

SRAM RIVAL disk kočnice s prednjim rotorima od 160 mm i stražnjim rotorima od 140 mm.
Disk kočnice SRAM RIVAL hidraulične su za snažnije i progresivnije kočenje u odnosu na hidro/mehaničke kočnice.
Potrebno ih je ugraditi. Kočite 20 puta na manjoj brzini (20 km/h) te stišćite i ponavljajte na 30 km/h. Potrebno je to ponoviti na obje kočnice.
Tako će pakne kočnica prionuti uz rotor.

KOTAČI FULCRUM RACING 3 DB TUBELESS (1)

Racing 3 DB sadrži cijeli niz vrhunske tehnologije. Dizajniran je kako bi poboljšao vašu izvedbu u širokom rasponu situacija, postavljajući nove standarde za zadovoljstvo i pouzdanost.
Kotrlja se iznimno glatko zahvaljujući ležajevima s konusom i šalicom uz udobnost s čeličnim žbicama koje nude 25% veću apsorpciju udara od Racing Zero.

KOTAČI FULCRUM RACING 3 DB TUBELESS (2)

Širina obruča: Sprijeda: 23,8 mm
Vrsta kotača: tubeless
Visina obruča: 28 mm
Težina po paru: 1660 g
Prednje žbice: 21 (7 lijevo - 14 desno)
Stražnje žbice: 21 (14 lijevo - 7 desno)
Ležajevi: Sustav s konusom i šalicom. Podesivo.
Naba: aluminij s aluminijskom oversize prirubnicom
Kranz: Shimano Sram 10/11 brzina
Najveća težina korisnika: 109 kg

GUME HUTCHINSON FUSION 5

Veličina: 700 x 25 C
Nakon dvije godine istraživanja, tim HUTCHINSON osmislio je spoj ElevenSTORM® koji ispunjava pet kriterija gume: grip, performanse, izdržljivost, otpornost na puknuće i udobnost.
Ova je verzija savršena za bicikliste koji žele voziti brzo i daleko. Uz podlogu Kevlar® osigurava otpornost na puknuće za više od 4000 km
Tubeless ready

VELIČINA GUME

Okvir za gume do 28 mm

LULA I UPRAVLJAČ

Van Rysel Racing aluminijski okvir lagan je i čvrst.
Širina upravljača:
XXS/XS: 380 mm
S: 400 mm

Van Rysel Racing lula
XXS 60 mm
XS 70 mm
S 80 mm

SJEDALO / CIJEV SJEDALA

Žensko sjedalo Van Rysel Ergofit
VR karbonska cijev sjedala 27,2

PEDALE

S pedalama bez klipsera.

ODRŽAVANJE POGONA

Veoma je važno da redovito servisirate pogon, osobito ako vozite u teškim uvjetima (mokre i/ili prljave ceste).
Redovitim održavanjem vaš će pogon duže raditi ispravno.
Alat za provjeru lanca naći ćetena decathlon.hr.

VIJEK TRAJANJA POGONA

Prilikom kupnje bicikla i razmatranja odabira pogona, razmislite o troškovima održavanja.
Brojke u nastavku su prosječne i prikazuju opću ideju. Variraju ovisno o održavanju pogona.
Prosječan vijek trajanja dobro održavanog lanca je 5000 km.
Prosječan vijek trajanja kazete je 10 000 - 12 000 km.

Neodržavanje uzrokuje ispadanje lanca, što može oštetiti okvir.

ODRŽAVANJE KOČNICA

Hidrauličke kočnice imaju zatvoren krug između ručice mjenjača i čeljusti.
Crijevo osigurava zabrtvljenost kruga.
S vremenom će tlak u crijevu popustiti, što će uzrokovati manje učinkovito kočenje. Ako su kočnice premekane prilikom stiskanja ili ručice dodiruju upravljač, potrebno je zamijeniti sustav. Za to su potrebni posebni alati i stručno znanje.

UPOZORENJE I PRILAGODBA

UPOZORENJE: nikad ne stišćite kočnice bez kotača na mjestu jer pakne mogu zapeti.
Ako rotor dodiruje paknu, morate poravnati kotač i čeljust:

- odvojite osovinu kotača
- snažno zakočite i istodobno zategnite kotač
- ako se rotor i dalje trlja, popustite čeljust i ponovite postupak
- ako to ne riješi problem, posjetite prodavaonicu.

Video