VAN RYSEL
Ref.
8872071
5156946
Cestovni bicikl RCR PRO Shimano Ultegra Di2 sa senzorom snage mahagonij smeđi
5.669,99 €
Uključen PDV
Dostupnost u trgovini
Dostupnost u trgovini
Bicikl je osmišljen za trkače koji traže balans, lakoću i krutost. RCR označava "racer" jer je njima namijenjena
PREDNOSTI
Aerodinamika
Okvir i vilica testirani u zračnom tunelu s partnerom ONERALakoća
7,2 kg za veličinu M (s gumama TLR).Učinkovitost
100% karbonski okvir i vilica visokog modulaSnaga kočenja
Hidrauličke disk kočnice za prodorno i progresivno kočenje.Okretni moment
Bicikl opremljen mjeračem snage Stages CyclingTEHNIČKE INFORMACIJE
ASORTIMAN RCR
Asortiman RCR prava je poslastica za bicikliste koji žele kompletan bicikl bez kompromisa. Kod ovog bicikla performanse su bile prioritet. Poprečni presjeci svake cijevi izračunati su tako da budu što učinkovitiji u glavnim kutovima vjetra (-15°/+15°).
Bicikl spada u laganu kategoriju: optimalan balans lakoće, krutosti i aerodinamike za izniman bicikl.
Ako tražite bicikl za dobivanje utrka, ne tražite dalje od RCR-a!
Bicikl spada u laganu kategoriju: optimalan balans lakoće, krutosti i aerodinamike za izniman bicikl.
Ako tražite bicikl za dobivanje utrka, ne tražite dalje od RCR-a!
RAZLIKA IZMEĐU BICIKLA RCR I RCR PRO
Ono što čini karbonski okvir je njegova geometrija, oblik i raspored. Raspored je način na koji se spajaju karbonska vlakna. Nemaju sva vlakna ista svojstva.
Na okviru bicikla RCR koristimo visokomodulirana vlakna. Za RCR PRO smo odabrali iznimna vlakna koja bicikl čine krućim u područjima koja su pod najvećim opterećenjem i koja smanjuju težinu.
RCR PRO spreman je za utrke na najvišoj razini.
Na okviru bicikla RCR koristimo visokomodulirana vlakna. Za RCR PRO smo odabrali iznimna vlakna koja bicikl čine krućim u područjima koja su pod najvećim opterećenjem i koja smanjuju težinu.
RCR PRO spreman je za utrke na najvišoj razini.
DETALJNIJI POGLED NA OKVIR
Težina okvira RCR Pro 790 g (obojeni) u veličini M
Težina vilice RCR 380 g (obojeno) u veličini M
Okvir za gume širine do 32 mm.
Moguća su manja odstupanja u težini ovisno o boji (+/- 50 g).
Težina vilice RCR 380 g (obojeno) u veličini M
Okvir za gume širine do 32 mm.
Moguća su manja odstupanja u težini ovisno o boji (+/- 50 g).
UPRAVLJAČKO MJESTO
Pametno smo integrirali dijelove ležaja vilice tako da se biciklom RCR glatko upravlja, dok je istovremeno jednostavan za održavanje.
DEDA x VAN RYSEL Superbox EVO: lula je lagana, ali kruta
XS: 80 mm
S: 90 mm
M: 100 mm
L: 110 mm
XL: 120 mm
Upravljač DEDA SUPERZERO RS (karbon)
Upravljači Deda mjere se od krajeva (npr. upravljač od 400 mm izmjeren između osovina = upravljač od 420 mm iz Dede)
Širina između osovina:
XS/S: 400 mm
M/L: 420 mm
XL: 440 mm
DEDA x VAN RYSEL Superbox EVO: lula je lagana, ali kruta
XS: 80 mm
S: 90 mm
M: 100 mm
L: 110 mm
XL: 120 mm
Upravljač DEDA SUPERZERO RS (karbon)
Upravljači Deda mjere se od krajeva (npr. upravljač od 400 mm izmjeren između osovina = upravljač od 420 mm iz Dede)
Širina između osovina:
XS/S: 400 mm
M/L: 420 mm
XL: 440 mm
Shimano Ultegra DI2 sklop + senzor Stages
Ovaj RCR je opremljen potpunom grupom SHIMANO ULTEGRA DI2 12S. Mjerač snage obavezan je za bicikliste koji žele planirati svoj trening kako bi im pomogao napredovati. Odabrali smo senzore Stages Cycling zbog pouzdanosti i izvrsne preciznosti.
Ovo je senzor Stage Power (lijeva poluga)
Ukupna težina pogona: 2717 g
Ovo je senzor Stage Power (lijeva poluga)
Ukupna težina pogona: 2717 g
POGON SHIMANO ULTEGRA 12S
Ručica mjenjača: SHIMANO ULTEGRA R 8170
Prednji mjenjač: SHIMANO ULTEGRA R8150
Stražnji mjenjač: SHIMANO ULTEGRA R 8150 (34 T Max)
Kazeta: SHIMANO ULTEGRA R8100 11/34
Osovina pogona: SHIMANO ULTEGRA R8100 52/36
Dužina poluge u skladu s veličinom bicikla
XS/S: 170 mm
M: 172,5 mm
L: 175 mm
Lanac SHIMANO 12S
Prednji mjenjač: SHIMANO ULTEGRA R8150
Stražnji mjenjač: SHIMANO ULTEGRA R 8150 (34 T Max)
Kazeta: SHIMANO ULTEGRA R8100 11/34
Osovina pogona: SHIMANO ULTEGRA R8100 52/36
Dužina poluge u skladu s veličinom bicikla
XS/S: 170 mm
M: 172,5 mm
L: 175 mm
Lanac SHIMANO 12S
ODRŽAVANJE POGONA
Redovito servisirajte pogon, posebno ako vozite u teškim uvjetima (mokre i/ili nečiste ceste).
Redovito održavanje produljuje vijek trajanja pogona.
Potrebno je redovito provjeravati lanac pomoću našeg indikatora istrošenosti lanca,
koji je dostupan na našim internetskim stranicama.
Redovito održavanje produljuje vijek trajanja pogona.
Potrebno je redovito provjeravati lanac pomoću našeg indikatora istrošenosti lanca,
koji je dostupan na našim internetskim stranicama.
ŽIVOTNI VIJEK POGONA
Prilikom kupnje bicikla važno je uzeti u obzir trošak njegova servisiranja, posebno što se tiče pogona.
Iznosi u nastavku su prosječni i navedeni su kako biste imali opću predodžbu o tome što očekivati. Naravno, oni će varirati ovisno o tome kako brinete o pogonu.
Prosječni životni vijek dobro održavanog lanca je 5 000 km.
Prosječni životni vijek kazete je 10 000 - 12 000 km.
Slabo održavani lanac može preskakati, što može oštetiti okvir bicikla.
Iznosi u nastavku su prosječni i navedeni su kako biste imali opću predodžbu o tome što očekivati. Naravno, oni će varirati ovisno o tome kako brinete o pogonu.
Prosječni životni vijek dobro održavanog lanca je 5 000 km.
Prosječni životni vijek kazete je 10 000 - 12 000 km.
Slabo održavani lanac može preskakati, što može oštetiti okvir bicikla.
Disk kočnice
Disk kočnica SHIMANO ULTEGRA RTCL 800 s diskovima od 160 mm sprijeda i straga.
Disk kočnice ULTEGRA su hidraulične. To pruža progresivnije i snažnije kočenje u odnosu na hidrauličke kočnice sa sajlom
Ove kočnice morat ćete razraditi. Samo kočite postupno 20 puta na niskoj brzini (20 km/h), a zatim ponovite na 30 km/h. Pazite da razradite obje kočnice.
Razrađivanje stvara više trenja između diska i pakne kočnice.
Disk kočnice ULTEGRA su hidraulične. To pruža progresivnije i snažnije kočenje u odnosu na hidrauličke kočnice sa sajlom
Ove kočnice morat ćete razraditi. Samo kočite postupno 20 puta na niskoj brzini (20 km/h), a zatim ponovite na 30 km/h. Pazite da razradite obje kočnice.
Razrađivanje stvara više trenja između diska i pakne kočnice.
Održavanje hidraulične kočnice
Hidraulične kočnice rade pomoću zatvorenog kruga između ručice kočnice i čeljusti.
Imaju bužir za održavanje brtvljenja.
S vremenom ćete primijetiti normalni gubitak tlaka u bužirima, što dovodi do smanjenja učinkovitosti kočenja. Kad je ručica kočnice premekana ili se zaustavlja uz sam upravljač, potrebno je odzračiti sustav. Za ovo su potrebni posebni alati i znanje.
Imaju bužir za održavanje brtvljenja.
S vremenom ćete primijetiti normalni gubitak tlaka u bužirima, što dovodi do smanjenja učinkovitosti kočenja. Kad je ručica kočnice premekana ili se zaustavlja uz sam upravljač, potrebno je odzračiti sustav. Za ovo su potrebni posebni alati i znanje.
UPOZORENJE I PODEŠAVANJE
Pozor: nikad ne stišćite kočnice ako kotač nije pričvršćen jer to može dovesti do toga da se pakne kočnica zalijepe jedna za drugu.
Ako rotor dodiruje pakne, ovako ćete poravnati čeljust:
- kočite snažno i istodobno zategnite čeljusti
- ako problem ostaje, javite se u najbližu trgovinu.
Ako rotor dodiruje pakne, ovako ćete poravnati čeljust:
- kočite snažno i istodobno zategnite čeljusti
- ako problem ostaje, javite se u najbližu trgovinu.
SWISS SIDE HADRON² 500 CLASSIC KOTAČI
Prema iskustvu u F1, Swiss Side kombinira inženjerstvo s najboljim komponentama za kotače s najboljim performansama na tržištu. Jamče minimalno povlačenje uz stabilnost na vjetru.
SWISS SIDE HADRON² 500 CLASSIC Hyperglide
Vrhunski ležajevi od nehrđajućeg čelika
Swiss Side 370 nabe
Dubina: 50 mm
UNUTARNJA ŠIRINA:20 mm
Težina: 1640 g
SWISS SIDE HADRON² 500 CLASSIC Hyperglide
Vrhunski ležajevi od nehrđajućeg čelika
Swiss Side 370 nabe
Dubina: 50 mm
UNUTARNJA ŠIRINA:20 mm
Težina: 1640 g
CONTINENTAL GP 5000 S TLR GUMA
Vozite brže, udobnije i uz veću otpornost na puknuće uz gume Continental GP5000 S tubeless ready
700 x 28C: tlak između 4 i 6,5 bara
280 g
700 x 28C: tlak između 4 i 6,5 bara
280 g
TUBELESS ILI ZRAČNICA
Savjetujemo da gume prebacite na tubeless pomoću tubeless ventila koji je dostupan s biciklom.
Tubeless gume su udobnije i učinkovitije, a mogu se same popraviti u slučaju manjih bušenja.
Naravno, u setu za popravak uvijek nosite zračnicu, za slučaj da vam se guma malo više probuši.
Tubeless gume su udobnije i učinkovitije, a mogu se same popraviti u slučaju manjih bušenja.
Naravno, u setu za popravak uvijek nosite zračnicu, za slučaj da vam se guma malo više probuši.
POLOŽAJ
Karbonska cijev sjedala RCR (mm)
Dimenzije u skladu s veličinom bicikla:
XXS: 271
XS: 316
S: 331
M: 356
L/XL: 406
FIZIK ARGO VENTO R5 sjedalo ili FIZIK ANTARES R5 sjedalo, ovisno o verziji. Ova trkaća sjedala, osmišljena u suradnji s profesionalnim vozačima, imaju kraći nos za dobru stabilnost i ublažavanje pritiska.
Težina: 225 g (140 mm)
Dimenzije u skladu s veličinom bicikla:
XXS: 271
XS: 316
S: 331
M: 356
L/XL: 406
FIZIK ARGO VENTO R5 sjedalo ili FIZIK ANTARES R5 sjedalo, ovisno o verziji. Ova trkaća sjedala, osmišljena u suradnji s profesionalnim vozačima, imaju kraći nos za dobru stabilnost i ublažavanje pritiska.
Težina: 225 g (140 mm)
Pedale
Dostupan bez pedala
KOJU VELIČINU ODABRATI?
Pogledajte tablicu geometrije okvira bicikla.
Ako ste između veličina, bolji je manji bicikl ako želite više dinamičnosti i živahnosti. Međutim, ako želite udobnost tijekom vožnji na većim udaljenostima, veći bicikl puno je bolji.
Ako ste između veličina, bolji je manji bicikl ako želite više dinamičnosti i živahnosti. Međutim, ako želite udobnost tijekom vožnji na većim udaljenostima, veći bicikl puno je bolji.
sastav
sastav
Okvir: 100.0% Ugljik
Savjeti za skladištenje i održavanje
MOGUćE SUšENJE U ROTACIJSKOJ SUšILICI RUBLJA. - NORMALNA TEMPERATURA, MAKSIMALNA TEMPERATURA ZRAKA ISPUšTENOG IZ BUBNJA OD 80 ° C.
MAKSIMALNA TEMPERATURA PRANJA OD 30 ° C. - VRLO UMJERENO LIJEčENJE.
GLAčAJTE PRI MAKSIMALNOJ TEMPERATURI žELJEZNE PLOčE OD 150 ° C.
MAKSIMALNA TEMPERATURA PRANJA OD 70 ° C. - UOBIčAJENO LIJEčENJE.
GLAčAJTE NA MAKSIMALNOJ TEMPERATURI žELJEZNE PLOčE OD 200 ° C.
TESTOVI I JAMSTVO
Testirajte proizvod
RCR Pro testirali su i odobrili vozači tima Decathlon AG2R La Mondiale World Tour.
Jamstvo na dijelove
Naši karbonski okviri i vilice imaju petogodišnje jamstvo.